کد خبر: ۴۶۹۸۳۳
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰

وعده مهم وزیر ورزش در آغاز نیمه دوم

رأی موافق ۸۵ درصدی نمایندگان مجلس به دکتر سلطانی‌فر برای حضور مجدد در کابینه دوازدهم بیانگر انتخاب درست و هوشمندانه دکتر روحانی برای پست وزارت ورزش و جوانان بود.
آفتاب‌‌نیوز : رأی موافق ۸۵ درصدی نمایندگان مجلس به دکتر سلطانی‌فر برای حضور مجدد در کابینه دوازدهم بیانگر انتخاب درست و هوشمندانه دکتر روحانی برای پست وزارت ورزش و جوانان بود.

 عملکرد سلطانی‌فر در ۱۰ ماه گذشته صدارتش نشان‌دهنده رضایت وکلای ملت و بالطبع رضایت جامعه ورزش است. رضایت نسبی جامعه ورزش و اعتماد مجدد رئیس‌جمهور و مجلس انتظارات را از او بالاتر می‌برد. اظهارات و وعده‌های رئیس‌جمهور‌ روحانی در روز ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری امید را در دل مردم زنده نگه داشت و باعث رأی مجدد ملت به ادامه راه دولت تدبیر و امید بود: «ملت ایران در نیمه راه نمی‌ماند و راه را ادامه می‌دهد. ما از نیمه راه برنمی‌گردیم و نیمه راه را تا پایان ادامه خواهیم داد.»

اینک نیمه اول راه وزارت ورزش با همه اتفاقات شیرین و تلخ در ۴ سال گذشته به پایان رسید و امروز سوت نیمه دوم به صدا درآمده است. انتظارات جامعه ورزش از وزارتخانه کم نیست و در این بین توجه بیشتر به پروژه‌های عمرانی و ورزش‌های همگانی جزو مطالبات به‌حق و ابتدایی خواهد بود. برنامه‌هایی که دیروز وزیر محترم در جلسه رأی اعتماد بیان کرد از جمله جوانگرایی و کاهش سن مدیران و برنامه‌ریزی گسترده برای حضور موفق تیم ملی فوتبال در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و... دست‌یافتنی است اما یکی از وعده‌های ایشان ویژه و مطالبه عمومی جامعه است و آن جایی بود که اعلام کرد در جهت زمینه‌سازی حضور بانوان و خانواده‌ها در عرصه‌های ورزشی تلاش خواهد کرد. این مهمترین برنامه‌ وزیر خواهد بود. اتفاق مهمی که چهره ورزش ایران را در سطح بین‌المللی تغییر خواهد داد و اثرات مهم اجتماعی و حتی فنی در ورزش خواهد گذاشت و در راستای منشور حقوق شهروندی نیز هست.


وزیر برای تحقق این وعده راه سخت و مشکلی در پیش دارد اما پایان راه حتماً نتایج مبارکی برای ورزش به دست خواهد آمد. اگر وزارت ورزش راه اشتباه ۴ سال گذشته که همواره عدم توجه به رسانه‌های ورزشی بود را اصلاح کند حتماً رسانه‌ها همگام با وزیر و سیاست‌های وزارتخانه تأثیر بسزایی در عملی شدن وعده‌ها خصوصاً زمینه‌سازی حضور بانوان و خانواده‌ها در عرصه‌های ورزشی خواهند داشت.

منبع:‌خبر انلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین