کد خبر: ۴۷۰۰۴۳
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶

صعود داماش به دور سوم جام حذفی

تیم فوتبال داماش گیلان با پیروزی پرگل چهار بر یک برابر سولدوز نقده، به دور سوم رقابت های جام حذفی کشور صعود کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم های فوتبال داماش گیلان و سولدوز نقده غروب دوشنبه در مرحله دوم از رقابت های جام حذفی کشور، در ورزشگاه شهید عضدی رشت و بدون حضور تماشاگر به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم میزبان با نتیجه چهار بر یک، حریف خود را شکست داد.

در ابتدای این بازی داماش گیلان به گل برتری دست یافت و سعید مرتضوی بازیکن این تیم موفق شد در دقیقه 5، اولین گل داماش گیلان را به ثمر برساند. پس از به ثمر رسیدن این گل انتظار می رفت که داماش بتواند فاصله خود را زیادتر کند اما سولدوز نقده موفق شد در دقیقه 41 توسط صابر حقی به گل تساوی دست یابد تا نیمه اول با نتیجه یک بر یک خاتمه یابد.

با شروع نیمه دوم ، داماش بر بازی تسلط کاملی یافت و میلاد پورصف شکن در دقایق 66 و 80 دو گل برای داماش به ثمر رساند؛ گل اول این بازیکن از روی نقطه پنالتی بود و محمد طالبی دیگر بازیکن داماش نیز در دقیقه 90 و از روی نقطه پنالتی، چهارمین گل تیمش را به ثمر رساند.

قضاوت این دیدار را کیوان علی محمدی با کمک های میلاد قاسمی و صابر خوئی برعهده داشتند و در جریان این بازی ، میلاد پورمحسن از داماش گیلان کارت زرد دریافت کرد و همچنین رضا خلیل زاده و مجتبی قدیری دو بازیکن تیم سولدوز نقده به ترتیب در دقایق 40 و 90 با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شدند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال داماش گیلان با پیروزی چهار بر یک در این بازی ، علاوه بر حذف تیم سولدوز نقده از این رقابت ها ، به دور سوم مسابقات جام حذفی باشگاه های کشور صعود کرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین