کد خبر: ۴۷۰۸۰۲
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳

بزرگ ترین بیمارستان خصوصی غرب کشور در ارومیه راه‌اندازی خواهد شد

آذربایجان غربی - بزرگ ترین بیمارستان خصوصی غرب کشور با هدف توریسم درمانی تا پایان سال جاری در ارومیه راه اندازی خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 بیمارستان میلاد فردا، بعنوان بزرگترین بیمارستان خصوصی غرب کشور با هدف توریسم درمانی در مراحل پایانی ساخت قرار دارد.
این بیمارستان یکی از مجهزترین و تخصصی ترین بیمارستان های شمالغرب کشور است که برای ساخت آن بیش از ۱۰۰۰ میلیارد ریال سرمایه گزاری می شود که زیربنای ساختمان اصلی آن ۲۶۰۰۰ مترمربع و شامل بخش های بستری، زایمان و جراحی، فیزوتراپی، آزمایشگاه، اداری و اورژانس و کلینک های تخصصی است.

بیمارستان مذکور، دارای زمینی به مساحت ۴۵ هزار متر مربع است که با استفاده از آخرین استانداردهای فنی در حوزه سلامت و ساخت بیمارستان ها در حال احداث می باشد.

کامران جمشیدی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلادفردا ارومیه در آئین بزرگداشت روز پزشک گفت: پروژه احداث این بیمارستان به صورت خصوصی با سرمایه گذاری جامعه پزشکی از سال ۸۹ آغاز شده و در سال ۹۰ با خرید زمینی به مساحت ۴۵ هزار متر مربع بمدت دو سال بابت زیرسازی زمان صرف شد.

وی خاطر نشان کرد: روند ساخت بیمارستان بین المللی ارومیه از سال ۹۲ با حمایت وزارت بهداشت، استاندار آذربایجان‌غربی و شهردار ارومیه و ارائه تسهیلات حامل های انرژی تسریع یافت.

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد ارومیه با بیان اینکه احداث ساختمان بیمارستان از سال ۹۵ رشد قابل توجهی داشته تصریح کرد: فاز اول بیمارستان که شامل ۱۰۰ تختخواب است در حال اتمام بوده و بزودی به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی،جمشیدی گفت: عملیات اجرایی کامل این بیمارستان با ظرفیت ۳۰۰ تخت تا پایان سال ۹۶ به پایان خواهد رسید.

جمشیدی در رابطه با علت ساخت این بیمارستان، گفت: با توجه به اینکه آذربایجان‌غربی با کمبود شدید تخت بیمارستان مواجه بوده و از لحاظ سرانه بهداشتی جزو استان های محروم کشور به شمار می رود و هم اکنون نیز تخت های بیمارستان های استان اشباع شده است لذا ساخت بیمارستان فوق تخصصی میلاد فردا می تواند کمک شایانی در جهب بهبود وضعیت بیمارستان های استان انجام دهد.

وی نبود بیمارستان فوق تخصصی در آذربایجان غربی را یکی دیگر از دلایل ساخت این بیمارستان عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه استان ما با کشورهای همچون عراق و ترکیه همسایه است لذا آذربایجان غربی یکی از استان های مستعد جهت پذیرش بیماران کشور عراق و سایر کشورهای همجوار است و با ساخت بیمارستان میلاد فردا فرصت برای جذب بیماران کشورهای دیگر و درواقع تروریسم درمانی ایجاد می شود.

جمشیدی با اشاره به اینکه ارائه خدمات لوکس و جذب توریسم یکی از اهداف مهم سرمایه گذاران ساخت بیمارستان بین المللی میلاد فردا است، اصل سهام داران این بیمارستان پزشکان هستند، حدود ۲۰۰ نفر در این پروژه مشارکت داشتند، امیدواریم تمام اعضای نظام پزشکی استان در این پروژه سهیم شوند.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد از عملیات اجرایی احداث بیمارستان میلاد توسط نیروهای استان انجام شده است، خاطرنشان کرد: هزینه های صرف شده برای افتتاح فاز اول ساختمان این بیمارستان را ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام شده و برای افتتاح کامل این ساختمان ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه برآورد شده است.

حسن انتظامی عضو هیئت مدیره بیمارستان میلاد فردا در ادامه با اشاره به اینکه بیمارستان میلاد فردا بیمارستان هوشمند بوده، گفت: برای نخستین بار در کشور و حتی در ترکیه بیمارستانی احداث می شود که به شبکه فیبر نوری مجهز بوده و از لحاظ الکترونیکی نیز قابلیت ارتباط با بیمارستان های دنیا را دارا است.

وی افزود: هیئت مدیره این بیمارستان در جهت ارتقای سطح خدمات دهی پرسنل بیمارستان میلاد فردا به بیماران و مراجعه کننده به این بیمارستان در نظر دارد کادر پزشکی را برای گذراندن دوره های آموزشی به کشورهای همچون سوئیس، آلمان و سوئد اعزام کند.

انتظامی از فراهم کردن امکانات رفاهی برای همراهان بیماران بیمارستان میلاد خبر داد و گفت: ساختمان های همجوار بیمارستان میلاد را به شکل هتل آپارتمان طراحی می کنیم تا بتوانیم همراهان بیماران را در این هتل اسکان دهیم.

عضو هیئت مدیره بیمارستان میلاد فردا گفت: با توجه به درخواستی که از مقام عالی استان داشتیم مقرر شده است که اقلیم کردستان بیماران خود را جهت مداوا به بیمارستان میلاد فردا اعزام کند.

انتظامی گفت: یکی از مهمترین راه های توسعه و رشد اقتصادی استان جذب توریسم بوده، در این جهت بیمارستان میلاد فردا تلاش خو را در جهت جذب گردشگری و توسعه صنعت توریسم در استان انجام خواهد داد.

وی افزود: بیمارستان میلاد فردا برای یک هزار نفر اشتغال زایی می کند، این بیمارستان کادر پزشکی خود را از میان پزشکان مجرب استان انتخاب خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین