کد خبر: ۴۷۱۵۴۱
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳

مذاکره مشاور ترامپ با نتانیاهو درباره انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس

کوشنر روز پنجشنبه در جریان سفر به منطقه و رایزنی درباره روند سازش بین فلسطینی ها و اسرائیل، با نتانیاهو دیدار و گفتگو کرده است.
آفتاب‌‌نیوز : یک رسانه رژیم صهیونیستی از مذاکره مشاور ارشد کاخ سفید با نخست وزیر اسرائیل درباره انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس خبر داد.

به گزارش تسنیم به نقل از تایمز اسرائیل، جارد کوشنر مشاور ارشد کاخ سفید و سایر مقام های دولت ترامپ درباره انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس رایزنی و گفتگو کرده اند.

کوشنر روز پنجشنبه در جریان سفر به منطقه و رایزنی درباره روند سازش بین فلسطینی ها و اسرائیل، با نتانیاهو دیدار و گفتگو کرده است.

یک منبع نزدیک به مذاکرات به این وبسایت گفته است: انتقال سفارت از تل آویو به بیت المقدس بخشی از مذاکرات سازنده دو طرف درباره پاره‌ای از مسائل بوده است.

این گزارش نشان می دهد که جیسون گرین بلات فرستاده آمریکا در مذاکرات سازش و دینا پاول معاون مشاور امنیت ملی کاخ سفید نیز در این نشست حضور داشته اند.

ترامپ در جریان رقابت های انتخابات ریاست جمهوری وعده داد تا سفارت آمریکا را از تل آویو به بیت المقدس منتقل کند، این بدان معناست که آمریکا شهر بیت المقدس را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت می شناسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین