کد خبر: ۴۷۲۰۷۸
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱

سلطانی فر: پاسخگویی فدراسیونها به وزارت و مردم یک امر ضروری است

وزیر ورزش و جوانان در جمع روسای فدراسیون های ورزشی،گفت:پاسخگویی روسای فدراسیونها به وزارت ورزش و جوانان و مردم امری بایسته و ضروری می باشد و در همه باید ظرفیت نقد وجود داشته باشد .
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایرنا از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر عصر چهارشنبه در جلسه روسای فدراسیون های ورزشی ،گفت: با فدراسیون های ورزشی تعامل کامل داریم و استقلال فدراسیونها برای ما محترم است ولی اعتقاد داریم شخصیت فدراسیون ها در داخل شخصیت حقوقی وزارت ورزش و در واقع حاکمیت و نظام مفهوم پیدا می کند.

سلطانی فر تاکید کرد: وزارت ورزش و جوانان پاسخگوی مردم ، مجلس و دولت است و این رویه و روحیه پاسخگویی بایستی نزد همه روسای فدراسیون ها به وزارت و در واقع به مردم وجود داشته باشد .

وی گفت :استقلال فدراسیون ها محترم است و من تلاش می کنم پر رنگتر شود ولی این موضوع به معنای آزاد بودن از پاسخگویی در قبال اعمال و هزینه کرد سرمایه های کشور نیستند. 

وزیر ورزش با اشاره به اینکه وزارتخانه در قبال فدراسیون ها نقش تدارکاتچی ندارد،گفت: وظیفه ما این نیست فقط پول بیاوریم و نظارتی نداشته باشیم ، شخصیت فدراسیون ها در داخل شخصیت حقوقی وزارت ورزش و جوانان و در واقع حاکمیت و نظام معنا پیدا می کند.
وی گفت: وزارت ورزش و جوانان وظایف قانونی ، جدی و روشن دارد و وزارتخانه یک دستگاه تخصصی و قانونی است که نقش نظارتی و حاکمیتی دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین