کد خبر: ۴۷۲۰۸۵
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷

اندازه جیب خودت خرید کن!

پای مانوئل ژوزه روی خرخره پرسپولیس است. پیرمرد پرتوقع و کم‌کاری که به وقت بازنشستگی سر از ایران درآورد و با یک قرارداد مالی عجیب سرمربی پرسپولیس شد، حالا برای آن که قید شکایتش به فیفا را بزند، از پرسپولیس تمام طلبش را نقد می‌خواهد.
آفتاب‌‌نیوز :
شرایط امروز پرسپولیس محصول اشتباهات آن روزهایی است که می‌شد فریب دلال‌ها را نخورد و به هوای یک کارنامه پر و پیمان، با پیرمرد بازنشسته پرتغالی قرارداد نبست... این چند سطر را ننوشتیم که پشت هواداران پرسپولیس را بابت احتمال کسر ۶ امتیاز بلرزانیم یا به مدیران وقت پرسپولیس بابت قرارداد شتابزده‌شان نیش بزنیم. هدف، هشداری است به مدیران فعلی استقلال که این روزها دنبال سرمربی خارجی هستند.

هیچ‌کس، غیر از آن ها که از نیامدن سرمربی خارجی به فوتبال ایران منافع دارند و دست‌شان با برخی گزینه‌های داخلی راحت‌تر داخل یک کاسه می‌رود!، با جذب سرمربی خارجی مخالف نیست. یک مربی خارجی مثل کی‌روش که اثر حضورش را به وضوح می‌بینیم یا برانکو که عملکردش دشمنان و منتقدان او را هم به تحسین و تمجیدش واداشته، می‌تواند در صورت تداوم ناکامی‌های استقلال و قطع همکاری مجموعه آبی با منصوریان به استقلال اعتبار و پرستیژ بدهد اما باید مراقب بود بلایی که با ژوزه سر پرسپولیس آمد، با یک خارجی از رده خارج سر استقلال نیاید. مربی خارجی دیگر پرویز مظلومی و صمد مرفاوی و امیر قلعه‌نویی نیست که پول دهه هشتادش را هنوز هم طلبکار باشد و چیزی نگوید... مربی خارجی پولش را تا دلار آخر می‌گیرد. تجربه ژوزه می‌گوید تیم ایرانی اگر دنبال مربی خارجی می‌رود، فریب اسم طرف را نخورد، مربی خارجی باانگیزه به خدمت بگیرد نه پیرمرد تمام شده، و از همه مهم‌تر، اندازه جیب خود خرید کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین