کد خبر: ۴۷۲۱۶۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷

تمام معایب و مزایای رنو ساندرو که نمی‌دانید

رنو ساندرو در دو تیپ کلی معمولی و استپ وی عرضه می شود که در هر کدام به صورت دنده ای و اتوماتیک نیز قابل خرید هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
رنو ساندرو در دو تیپ کلی معمولی و استپ وی عرضه می شود که در هر کدام به صورت دنده ای و اتوماتیک نیز قابل خرید هستند. ساندرو اخیرا مورد توجه مصرف کنندگان ایرانی قرار گرفته و این مسئله سبب شده تا قیمت این خودرو که 49 میلیون تومان توسط نمایندگی ثبت نام می شود در بازار به 53 میلیون تومان برسد این در حالیست که برای ساندرو استپ وی که 54 میلیون تومان ثبت نام می شود در بازار به 62 میلیون تومان رسیده که نشان از اقبال عمومی ازاین خودرو است.
 
در این مطلب می توانید 5 نقطه قوت و 5 نقطه ضعف رنو ساندرو که حاصل کارکرد بلند مدت مصرف کنندگان ایرانی است را بخوانید:
 
تمام معایب و مزایای رنو ساندرو که نمی دانید
 
نقاط قوت رنو ساندرو:
 
فضای داخلی بزرگ: ساندرو یک هاچ بک کوچک است اما مهندسان رنو تا جایی که توانسته اند از کمترین فضا بیشترین استفاده را کرده اند در نتیجه سرنشینان عقب و جلو می توانند به راحتی بنشینند. این مسئله در قیاس با خودرویی همچون پژو 206 بیشتر نمود پیدا می کند.
 
گیربکس هوشمند: گیربکس این خودرو با در نظر گرفتن قیمت،یکی از بهترین های بازار است.
 
عملکرد آن در سربالایی و سرپایینی هوشمندانه و کم نقص است. شاید حتی نسبت به خودروهای چند برابر قیمت خود نیز عملکرد بهتری داشته باشد.
 
نرم است: رنو ساندرو بر خلاف تصور هاچ بک های رایج یک خودرو با فنر بندی نرم است. تکان های خفیفی دارد و با قدرت از روی ناهمواری های آسفالت عبور می کند این مسئله در ایران با وجود جاده های ناهموار اهمیت زیادی دارد.
 
ترمز های قوی: ساندرو سیستم ترمز خوب و قابل اعتمادی دارد، در سطوح خیس و کم اصطکاک هم به خوبی خودرو را کنترل می کند.
 
ایمنی مناسب نسبت به قیمت: ساندرو همراه با تندر و 206 تنها خودرویی است که در بازه زیر 50 میلیون تومن از کانون ایمنی اروپا EuroNCAP موفق به دریافت سه ستاره ایمنی شده است.
 
نقاط ضعف رنو ساندرو:
 
کیفیت پایین کابین: کیفیت فضای داخلی رنو ساندرو بی کیفیت و فاقد جذابیت است، اجزای داخلی از پلاستیک خشک استفاده شده و طراحی داخلی نیز به همان اندازه بی هیجان ساده و بی روح است.
 
کمبود امکانات رفاهی: فقر امکانات رفاهی در این خودرو بیداد می کند، تنظیم برقی آینه ها نهایت وجود امکانات رفاهی در این خودرو است.
 
مصرف سوخت بالا: رنو ساندرو اتوماتیک خودروی کم مصرفی نیست. در جاده حدود 8.5 لیتر در هر صد کیلومتر و در شهر حدود 11 لیتر در صد کیلومتر مصرف سوخت خواهد داشت. این اعداد برای یک خودرو با موتور 1.6 لیتر در سال 2017 اعداد کمی نیستند.
 
شتاب ضعیف: ساندرو اتوماتیک شتاب ضعیفی دارد، شتاب صد کیلومتر این خودرو در تهران کمتر از 15 ثانیه نیست در نتیجه می توان گفت شتاب اولیه این خودرو نسبتا خوب نیست، اگر چه کشش در دورهای بالا مناسب است.
 
هندلینگ نه چندان دلچسب: توقع پیچیدن پر سرعت در پیچ ها را با این خودرو نداشته باشید. ساندرو فاصله زیادی با زمین دارد و نرمی کمک ها هم مزید بر علت شده است که هندلینگ ضعیف شود. این قضیه در رنو ساندرو استپ وی که ارتفاع بیشتری دارد شدید تر است.
 
منبع: جام جم آنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
مهدی
|
-
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۹
3
2
از ماست که بر ماست...حق ما ملت ایران همینه
ح ب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
4
12
مصرف بنزین ساندرو که خودم اندازه گرفتم در جاده با کولر 7/5 است.شتاب خوبی هم دارد.وخودرو خوبی است
شاهین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۷
3
1
سلام
من ۳ماهه ساندرو اتومات خریدم وشدیدا پشیمونم ودارم اذیت میشم دلیلشم اینکه با آدمهای بی ادب و وبی فرهنگ تعمیرگاه مرکزی ...احساس میکنم گیر افتادم وراه گریزی هم ندارم
خدمات افتضاح و بی احترامی به شما ازعواقب خرید ساندرو میباشد اگه قبول ندارید میتونید امتحان کنید. هیچ گارانتی هم وجود نداره هربارم برید باید پول بدید.
م پ
|
United States of America
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
6
1
هیچکس نمیگه ماست من ترشه.ن پ نه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین