کد خبر: ۴۷۲۵۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳

سرمربی سوریه: دیدار با ایران مهم‌ترین بازی تاریخ فوتبال ما است

سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه جدال برابر ایران را مهم‌ترین بازی تاریخ فوتبال این کشور دانست.
آفتاب‌‌نیوز :
به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از الوحده، تیم‌ ‌ملی فوتبال سوریه را می‌توان شگفتی ساز مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دانست.

 با وجود جنگ و ناامنی که در کشور سوریه وجود دارد تیم ملی فوتبال این کشور در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و با ۱۲ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی جای دارد.

سوریه در بازی پایانی خود باید در ورزشگاه آزادی برابر ایران به میدان برود و اگر جدال ازبکستان برابر کره جنوبی با تساوی به پایان  برسد این تیم می‌تواند با پیروزی برابر ایران دست به شگفتی بزرگی بزند و برای نخستین بار در تاریخ خود به جام جهانی راه پیدا کند.

ایمن الحکیم، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال سوریه بازی برابر ایران را حساس‌ترین بازی تاریخ فوتبال این کشور دانست. او گفت: برای پیروزی و صعود مستقیم به جام جهانی به ایران می‌رویم. رویارویی با ایران مهم‌ترین بازی تاریخ فوتبال سوریه است.

تیم‌ ‌ملی فوتبال سوریه در دیدار قبلی خود توانست با درخشش خربین با نتیجه ۳ بر یک قطر را شکست دهد. زوج خط حمله سوریه که از عمر السومه و خربین تشکیل شده بسیار زهر دار است و می‌تواند آزمون بسیار سختی برای خط دفاعی مستحکم ایران باشد.

جدال رفت دو تیم در مالزی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
میشو بالا
|
Germany
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
0
0
ایران می تواند با حیله وتزویر به سوریه ببازد سوریه به جام جهانی برود واین خدمتی بزرگ برای سوریهاست
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین