کد خبر: ۴۷۲۹۰۸
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴

نظر عضو کمیسیون انرژی مجلس درباره عملکرد مدیران بانک صادرات

نماینده مردم خوزستان و عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه بانکها نقش اساسی و کلیدی در حوزه اشتغال و تولید دارندو برای رشد و ترقی در این بخش ها نیازمند اعتباراتی هستیم که باید از سوی بانکها به این حوزه ها اختصاص یابد، از عملکرد بانک صادرات ایران در استان خوزستان قدردانی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
علی گلمرادی تأکید کرد: تامین اعتبار 81 میلیارد ریالی بانک صادرات در استان خوزستان که ضمن حمایت از 10 طرح تولیدی موجب اشتغال 466 نفر به طور مستقیم شده، قابل تحسین است و به طور قطع مدیران با تجربه و دلسوزی پشت این تصمیم گیریها هستند که رشد و ترقی استانها و کمک به اشتغالزایی برای آنها اهمیت ویژه ای دارد. 

به گزارش آفتاب‌نیوز، وی افزود: من به عنوان نماینده مردم استان خوزستان و به نمایندگی از طرف همکاران استانی که رونق بخش تولید واشتغال از مهمترین دغدغه های ما است، از حمایت بانک صادرات ایران قدردانی می کنم و از مدیران سایر بانکها نیز خواستارم تا دنباله رو چنین اقدامات سازنده ای باشند.

وی تصریح کرد: توجه و قدردانی از بانکهای موفق می تواند باعث ترغیب سایر بانکها و موسسات شود تا با تبیین برنامه ها و سیاست های لازم و ارائه طرح های نوین و ارزنده خدمات بهتری را در حوزه های مختلف عرضه کنند.

رییس کمیته نیرو کمیسیون انرژی مجلس اظهار کرد: در تمامی عرصه های اقتصادی بخصوص فضای کسب و کار ایجاد شرایط رقابتی سالم یکی از اساس ترین موضوعاتی است که به آن پرداخته می شود. از جمله در سطح بانک های کشور با توجه به وظایفی که برای آنها در عرصه بانکداری تعریف شده، باید به نحو شایسته ای از اقدامات انجام شده تقدیر کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین