کد خبر: ۴۷۲۹۹۶
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۵

پرواز اصفهان-نجف با 10 ساعت تاخیر انجام شد

پرواز شماره 7255 مسیر اصفهان - نجف اشرف به دلیل نقص فنی با بیش از 10 ساعت تاخیر، ساعت 15 و 30 دقیقه امروز انجام شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان روز یکشنبه اعلام کرد: این پرواز مربوط به شرکت هواپیمایی تابان قرار بود ساعت چهار و 30 دقیقه بامداد روز یکشنبه اصفهان را به مقصد نجف ترک کند اما به دلیل نقص فنی در زمان مقرر انجام نشد.

براین اساس، باپیگیری مسئولان فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان، پرواز جایگزین در ساعت 13 و 49 دقیقه برای انتقال مسافران در این فرودگاه به زمین نشست و این پرواز ساعت 15 و 30 دقیقه امروز (یکشنبه) از اصفهان به مقصد نجف انجام شد.

روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان اضافه کرد: شرکت تابان با عذرخواهی و تشکر از شکیبایی و سعه صدر مسافران این پرواز، علاوه بر پذیرایی در 2 نوبت با صبحانه گرم و میان وعده، عنوان کرد که تأخیر به وجود آمده را در طول این سفر جبران کند.

فرودگاه بین المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای 2 باند به طول چهار هزار و 397 متر و عرض 45 متر با10 جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.

به گزارش ایرنا،این فرودگاه تاکنون به هفت کشور و 12 مقصد خارجی از جمله شهر نجف اشرف در عراق پرواز دارد. 

فرودگاه اصفهان به عنوان مُعین فرودگاه های کشور عمل می کند و در طول سال میزبان بسیاری از فرودهای اضطراری، اورژانسی و هدایت شده است. 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین