کد خبر: ۴۷۳۰۱۴
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵

قتل سحرگاهی زن تنها درخانه ویلایی روستای کنارسر + جزئیات

زن 65 ساله که ساکن روستای «کنارسر» بخش «کوچصفهان» از توابع شهرستان رشت بود بامداد دیروز درخانه‌اش به قتل رسید.
آفتاب‌‌نیوز : زن 65 ساله که ساکن روستای «کنارسر» بخش «کوچصفهان» از توابع شهرستان رشت بود بامداد دیروز درخانه‌اش به قتل رسید.

جسد این زن هنگامی پیدا شد که اعضای خانواده‌اش پس از چندیدن بار تماس، موفق به صحبت با او نشده و در اوج نگرانی به خانه‌اش مراجعه کردند.صبح روز شنبه اعضای خانواده قربانی جنایت پس از ورود به خانه ویلایی این زن، با پیکر بی‌جانش روبه‌رو شدند.آنان بلافاصله پلیس را در جریان قرار دادند. دقایقی بعد از این تماس خودروی گشت پلیس خود را به محل حادثه رساند و تحقیق در این باره آغازشد.

در جریان نخستین بررسی‌ها مشخص شد قربانی حادثه بر اثر انسداد مجاری تنفسی از پا در آمده است. سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه- معاون اجتماعی پلیس گیلان- گفت: پس ازحضور بازپرس کشیک وپزشک قانونی درمحل جنایت وتحقیقات مقدماتی، جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت. این در حالی است که تحقیقات نخستین پلیس درباره نحوه ورود قاتل یا قاتلان به محل جنایت حکایت از آن دارد که هیچ نشانه‌ای از ورود به زور و  شکستگی روی قفل در ورودی خانه دیده نمی‌شود و به نظر می‌رسد که میان عامل یا عاملان جنایت و قربانی حادثه آشنایی قبلی وجود داشته است.در همین حال بررسی بهم ریختگی‌های موجود در محل حادثه درباره اینکه چه وسایلی به سرقت رفته و انگیزه جنایت چه بوده از سوی پلیس در حال انجام است.ازسوی دیگر شواهد نشان می‌دهد قاتل، این زن را با پیچیدن دستمال به دور گردنش خفه کرده است و شاهدان گفته‌اند هنگام وقوع قتل یک مرد ناشناس را دیده‌اند که بسرعت از خانه مقتول خارج می‌شد.

مستأجر خانه این زن سالخورده که مردی 26 ساله است نیز به پلیس گفت: با شنیدن سر و صدا، به کمک صاحبخانه‌اش رفته اما قاتل وی را هم از ناحیه گردن مجروح کرده و گریخته است.
منبع: رکنا


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین