کد خبر: ۴۷۳۰۵۳
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸

رزمایش موشکی کره‌جنوبی در واکنش به آزمایش هسته‌ای پیونگ یانگ

ارتش کره‌ جنوبی در واکنش به آزمایش هسته‌ای اخیر کره شمالی، رزمایش نظامی با استفاده از موشک‌های بالستیک سطح به سطح و جنگنده‌های نظامی برگزار کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 این رزمایش ترکیبی با استفاده از موشک‌های بالستیک هیونمو – 2A و همچنین موشک‌های دوربرد هوا به زمین برگزار شد که براساس اعلام ستاد مشترک ارتش کره‌ جنوبی تمامی این موشک‌ها به درستی به اهداف تعیین شده اصابت کردند.

این رزمایش یک تمرین نظامی شبیه سازی شده برای حمله به تاسیسات حمله‌ای کره شمالی است که در آن اهداف شبیه سازی شده در دریای ژاپن مورد هدف قرار گرفت.

ستاد مشترک ارتش کره‌ جنوبی اعلام کرد ارتش این کشور یک رزمایش مشترک با حضور نیروی هوایی و نیروی زمینی برگزار کرده است. این رزمایش هشدار جدی بعد از ششمین آزمایش هسته‌ای کره شمالی است.

بر اساس اعلام ارتش کره‌ جنوبی، ما موشک‌های بالستیک زمین به زمین نیروی زمینی و موشک‌های دوربرد هوا به زمین نیروی هوایی را مورد استفاده قرار دادیم.

همچنین ارتش کره‌ جنوبی هشدار داد که آماده انجام تدابیر مقابله‌ای بیشتر با اعضای معاهده دوجانبه دفاعیROK-US است.

 به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز،روز یکشنبه پیونگ یانگ اعلام کرد که به طور موفقیت آمیز جدیدترین بمب هیدروژنی خود را که می‌تواند بر روی موشک بالستیک بین قاره‌ای بارگذاری شود، آزمایش کرده است.

چین و روسیه نیز به شدت این آزمایش هسته‌ای را محکوم کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین