کد خبر: ۴۷۳۱۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹

علت مرگ مادر باردار 19 ساله رفسنجانی در دست بررسی است

فاطمه قلی زاده مادر 19 ساله رفسنجانی بعد از زایمان به روش طبیعی به دلیل نامعلومی از دنیا رفت که علت مرگ این زن در دست بررسی است.
آفتاب‌‌نیوز : فاطمه قلی زاده مادر 19 ساله رفسنجانی بعد از زایمان به روش طبیعی به دلیل نامعلومی از دنیا رفت که علت مرگ این زن در دست بررسی است.

علی اسماعیلی ندیمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از مرگ مادر جوان باردار رفسنجانی طی هفته گذشته اظهار تاسف کرد و گفت: جمعه سوم شهریور ماه فاطمه قلیزاده مادر باردار 19 ساله رفسنجانی در زایشگاه نیک نفس فرزند خود را به روش طبیعی به دنیا آورد و خودش از دنیا رفت.

وی تصریح کرد: بلافاصله پس از مرگ این خانم این موضوع به وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی اعلام شد و با اعزام تیمی از این وزارتخانه سیر اولیه پرونده طی شده است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه در 40 روز آینده نتیجه علت مرگ این زن رفسنجانی مشخص خواهد شد بیان کرد: یکی از علل مرگ این مادر وارد شدن لخته خون به سیستم گردش خون است که می تواند از ناحیه پا یا از طریق مایع آمنیون باشد.

وی وجود بیماری های ژنتیکی و یا داشتن بیماری پیش زمینه قلبی و عروقی را از جمله دلایل ممکن مرگ مادر رفسنجانی اعلام کرد و گفت: دلایل این اتفاق در حال بررسی است.

وی خاطرنشان کرد: زایمان این مادر باردار به روش طبیعی انجام شده و هیچ مشکلی در حین زایمان انفاق نیفتاده است.

وی افزود: با ارتقا سطح سلامت در جامعه طی سالهای اخیر تاکنون در شهرستان رفسنجان چنین مرگی نداشتیم و مرگ مادر 19 ساله موجبات تألم جامعه پزشکی شد.

رفسنجان با 311 هزار نفر در 110 کیلومتری کرمان قرار دارد.
منبع: رکنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
0
1
مثل ساير بررسي ها .................
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین