کد خبر: ۴۷۳۵۸۲
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز تشریح کرد

جزئیات حادثه تیراندازی مقابل بیمارستان آیت‌الله طالقانی اهواز

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز جزئیات حادثه تیراندازی مقابل بیمارستان سوانح و سوختگی آیت‌الله طالقانی اهواز را تشریح کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، دکتر اسماعیل ایدنی در تشریح این حادثه گفت: حدود ساعت 10 تا 10:30 امروز (15 شهریورماه) یک زندانی که اعزامی از یک زندان بود، با یک آمبولانس به بیمارستان آیت‌الله طالقانی اهواز منتقل شد. زندانی روبه‌روی اورژانس بیمارستان از آمبولانس پیاده و با ویلچر به سمت بیمارستان برده می‌شود.

وی افزود: قبل از ورود زندانی به بیمارستان در پیاده‌رو و پس از این که عرض خیابان را طی می‌کنند، یک خودرو سواری که حامل چند فرد مسلح نقاب‌دار بودند، به محل نزدیک شده و این افراد پیاده شده و نگهبان همراه زندانی را تهدید می‌کنند.

ایدنی ادامه داد: یکی از این افراد مسلح به سمت بیمارستان ظاهرا تیراندازی هوایی می‌کند و یک نفر دیگر از این افراد مسلح نیز زندانی را فراری می‌دهد و همگی متواری شده و محل را ترک می‌کنند.

وی گفت: در اثر تیراندازی به سمت داخل اورژانس بیمارستان، تیر به ساق پای یک همکار پزشک اصابت کرد.

بنابر اعلام وب‌دا، رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز عنوان کرد: این افراد به بیمارستان وارد نشدند و تیراندازی در خارج از بیمارستان انجام شد که در پی آن تیر به داخل اورژانس وارد شده و به پزشک که در اورژانس بوده اصابت کرده است.

وی گفت: حال عمومی این پزشک در حال حاضر خوب است و افراد مسلح نیز بلافاصله پس از فراری دادن متهم، صحنه را ترک کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین