کد خبر: ۴۷۳۷۵۷
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹

حواشی دیدار پدیده و تراکتورسازی

دیدار دو تیم پدیده و تراکتورسازی از دقایقی قبل آغاز شد.
آفتاب‌‌نیوز :
دیدار تیم‌های پدیده و تراکتورسازی در چارچوب رقابت‌های جام حذفی از دقایقی قبل در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد آغاز شد.

حدود هزار و پانصد تماشاگر این دیدار را از نزدیک تماشا می‌کنند، همچنین ۲۰۰ هوادار تراکتور نیز در ورزشگاه حضور دارند و به تشویق تیم محبوب خود می‌پردازند.

در ابتدای این دیدار رضا مهاجری و سایر اعضای کادرفنی پدیده خراسان نیز به سمت نیمکت تراکتور رفتند و به خوش و بش با گل‌محمدی و کادرش پرداختند.

شهاب گردان، محمد قاضی، محمدرضا خانزاده، اکبر صادقی، اکبر ایمانی، میلاد کمندانی و فریبرز گرامی از تیم فوتبال پدیده به سمت یحیی گل‌محمدی رفتند و از وی برای حضور در زمین رخصت گرفتند.

به گزارش ایسنا، اکبر میثاقیان، امجد شکوه‌مقام و شاپور رجب‌زادگان کادرفنی تیم سیاه‌جامگان نیز در ورزشگاه حضور دارند و این دیدار را از نزدیک تماشا می‌کنند.

شهاب گردان، فریبرز گرامی، محمدرضا خانزاده، حسین مرادمند، اکبر ایمانی، رضا ناصحی، اکبر صادقی، محمد خلعتبری، محمد قاضی، میلاد کمندانی و معین عباسیان ترکیب پدیده را تشکیل می‌دهند و فرزین گروسیان، محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی، محمد ابراهیمی، محمدرضا مهدی‌زاده، محمدرضا آزادی، فاخر تهامی، محمد نادری، مهدی شریفی، محمد مسلمی‌پور و علی طاهران نیز یازده بازیکن تراکتور هستند که با نظر یحیی گل‌محمدی از ابتدا به میدان رفته‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین