کد خبر: ۴۷۳۹۰۹
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶

استقلال به‌سختی صعود کرد

استقلال با حساب دو بر یک از سد گل گهر سیرجان گذشت.
آفتاب‌‌نیوز :
دیدار تیم‌های گل گهر سیرجان و استقلال در چارچوب جام‌حذفی با برتری دو بر یک آبی‌های پایتخت به پایان رسید تا شاگردان منصوریان به مرحله بعد صعود کنند.

نیمه نخست

این بازی را استقلال بهتر آغاز کرد و در دقیقه چهارم هم فرشید اسماعیلی فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما توپ او با اختلاف از بالای دروازه تیم سیرجانی راهی اوت شد. در ادامه تیم گل‌گهر کمی جلو آمد اما این تیم توانایی ایجاد فرصت گلزنی را روی دروازه استقلال نداشت.

در نهایت این دیدار در نیمه نخست بدون اتفاق خاصی جریان داشت و کار دفاعی چند لایه دو تیم مانع از بروز موقعیت خاصی برای گلزنی شد تا اینکه در دقیقه ۴۱ علی قربانی  در داخل محوطه جریمه گل گهر صاحب توپ شد اما شوت او به شکلی خطرناک به اوت رفت تا بازی در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم

در نیمه دوم بازهم استقلال بازی را بهتر آغاز کرد و همان اول کار با شوت نورافکن می‌توانست پیش بیافتد ولی این توپ به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و راهی به دروازه پیدا نکرد. در ادامه و در دقیقه ۵۶ شوت قائدی با دفع ناقص شهداد نژاد همراه شد و برگشت این توپ را نورافکن به گل اول استقلال تبدیل کرد.

بعد از این گل تیم گل گهر به جلو آمد و روی اشتباه مهدی رحمتی در دقیقه ۷۵ به یک ضربه پنالتی دست پیدا کرد و این توپ را هم محمد غلامی به گل تساوی بخش تبدیل کرد تا حساب کار یک بر یک مساوی شود.

به گزارش ایسنا، با این‌حال این پایان کار نبود و علی قربانی در دقیقه ۸۵ روی اشتباه عجیب شهداد نژاد گل دوم را با زیرکی  به ثمر رساند تا استقلال دو بر یک از حریفش پیش بیافتد.

ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، آرمین سهرابیان (حسن بیت سعید ۸۳)، روزبه چشمی، خسرو حیدری، لئوناردو پادوانی، فرشید باقری، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی (جپارف ۹۰+۲)، جابر انصاری (محمد جواد محمدی ۷۱) و علی قربانی.

ترکیب گل‌گهر: آرمان شهدادنژاد، میلاد صادقیان، حامد زمانی، عیسی پرتو، سجاد اژدر، محمد غلامی، علیرضا ابراهیمی، پیمان نامور، احمد حسن زاده، امین پورعلی و علی شهسواری پور.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین