افتخاری: امیدوارم بدشانسیهای استقلال تمام شود
مدیرعامل استقلال ابراز امیدواری کرد تا بدشانسی های تیمش به پایان رسیده باشد.
به گزارش آفتاب نیوز، به گزارش سایت باشگاه استقلال، سیدرضا افتخاری گفت: ابتدا فرا رسیدن عید سعید غدیرخم، عید ولایت و امامت را به همه مسلمانان جهان تبریک می گویم. همچنین پیروزی تیم استقلال را در جام حذفی مقابل تیم گل گهر سیرجان به هواداران، بازیکنان و کادرفنی تبریک می گویم و امیدوارم پیروزی مقابل تیم خوبگل گهرسیرجان طلسم بدشانسی های تیم استقلال را شکسته وبه ناکامی های این تیم پایان دهد.