کد خبر: ۴۷۴۲۷۶
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸

تنها روزنامه‌ای که درخشش ایرانیان را در ونیز پوشش داد

مراسم اختتامیه هفتادوچهارمین جشنواره فیلم ونیز شامگاه (هجدهم شهریور ماه) برگزار شد و در جریان آن نوید محمدزاده، جایزه بهترین بازیگر مرد و وحید جلیلوند جایزه بهترین کارگردانی بخش افق‌های جشنواره ونیز را از آن خود کردند. این درخشش ملی از همان ابتدا در خبرگزاری‌ها و شبکه‌های اجتماعی ایران بازتاب گسترده‌ای داشت، اما تنها یک روزنامه توانست خود را به این خبر برسد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، روزنامه «همشهری» تصویر نخست خود را به عکسی مشترک از نوید محمدزاده و وحید جلیلوند در حالی که شیرهای ونیز را در دست دارند، اختصاص داده و تیتر «درخشش ایرانیان در ونیز» را منتشر کرده است.

این روزنامه همچنین در خبری کوتاه در صفحه یک خود، به صحبت‌های وحید جلیلوند پس از دریافت جایزه اشاره کرده است.

«همشهری» در حالی خود را به این خبر رسانده است که عکس یک نسخه‌ی اینترنتی این روزنامه، به شهرام ناظری اختصاص دارد و تیتر یک هم «سازهای صحنه با شور مردم کوک شد» انتخاب شده بود.

در این راستا، روزنامه «آرمان امروز» صبح یکشنبه مطلبی با تیتر «فیلم جلیلوندها توجه را در ونیز جلب کرد» را در صفحه هنری خود منتشر کرده و در آستانه اهدای جوایز این جشنواره، به پیش‌بینی درباره اهدای جوایز به این فیلم پرداخته است.

روزنامه «شهروند» هم مطلبی با تیتر «سینمای ایران در انتظار جایزه و حاشیه» را در صفحه هنری خود منتشر کرده و دریافت جوایز توسط این فیلم را پیش‌بینی کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین