کد خبر: ۴۷۴۴۴۶
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹

لیونل مسی، متخصص مدیریت بحران/نیمار قراموش شد

با 3 پیروزی پیاپی در لیگ، 9 گل زده و 0 گل خورده، بارسا به نظر با تیمی که شرایطی بحرانی دارد، فاصله گرفته است.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش "ورزش سه"، در حالی که هنوز شعارهایی برای استعفا بارتومئو در ورزشگاه شنیده می‌شد، در روز استقلال کاتالونیا، نماینده مقتدر این ایالت در لیگ اختلاف خود با رئال را به 4 امتیاز رساند. آبی اناری ها با درخشش لیونل مسی و در حضور خریدهای جدید، عثمان دمبله و پائولینیو، توانستند در دربی کاتالونیا با نتیجه 5-0 پیروز شوند.

 
سرعت تصمیم گیری مسی و هماهنگی او با ایوان راکیتیچ، پیروزی مهمی را در بازی شب گذشته رقم زد. مواقعی در فصل گذشته بود که هافبک کروات مورد توجه انریکه قرار نمی‌گرفت و سرمربی اسپانیایی معتقد بود که او در تمرینات به اندازه کافی تلاش نمی‌کند. با این حال پس از جدایی نیمار، به نظر می‌رسید که مشکل خلاقیت در تیم به وجود بیاید ولی راکیتیچ به خوبی این مشکل را حل کرده است.
 
لوئیس سوارز و جرارد دلوفئو، با فشار روی مدافعان حریف، فضا را برای مسی در موقعیت های خطرناک ایجاد می‌کردند. مسی در دقیقه 25، روی پاس راکیتیچ در محوطه جریمه پا به توپ شد. مهاجم سریع آرژانتینی با پشت سر گذاشتن دیوید لوپز، مدافع حریف، در موقعیت گل قرار گرفت و توپ را به زیبایی در درون دروازه حریف قرار داد.
 
"اوه لئو" فریادی بود که پس از این گل، نوکمپ را پر کرده بود و سپس هواداران راکیتیچ را تشویق کردند. این زوج به درخشش خود ادامه دادند و 5 دقیقه بعد، مسی روی همکاری با راکیتیچ، در پشت محوطه حریف صاحب توپ بود ولی توپ را از دست داد. یوردی آلبا توپ را گرفت و با یک سانتر، شماره 10 بارسا را پا به توپ کرد. ادامه داستان مشخص است؛ مسی بار دیگر توانست دروازه اسپانیول را باز کند. ستاره آرژانتینی در بازی قبلی خانگی مقابل رئال بتیس موفق به گلزنی نشده بود ولی در هر 7 بازی خانگی پیش از آن گلزنی کرده بود و به نظر این روند ادامه دارد.
 
بنری در ورزشگاه با عنوان" چرا استرس وقتی که مسی را داریم" در دست هواداران بود ولی این بنر به انگلیسی نوشته شده بود و در قسمت هواداران توریست بود. این در حالی‌ست که هواداران پر و پا قرص بارسا در این مدت، به بارتومئو و عملکردش اعتراض می‌کردند.
 
آنها نمی‌خواستند نیمار به فروش برسد  به خصوص پس از دو شکست مقابل رئال مادرید در سوپرکاپ اسپانیا، معتقدند که تیم به اندازه کافی در نقل و انتقالات تقویت نشده است. همچنین پس از جدایی نیمار، صحبت های بسیاری درباره احتمال جدایی دیگر بازیکنان نیز مطرح شده که همین موضوع هواداران را نگران کرده است.
 
 
با این حال به نظر شب خوبی پیش روی بارسایی ها بود زیرا عثمان دمبله، خرید جدید بارسا رونمایی شد و 30 ثانیه بعد مسی گل سوم خودش و بازی را به ثمر رساند و هجدهمین گلش در دربی کاتالونیا را ثبت کرد که یک رکورد است. فریاد خوشحالی مسی و دمبله بسیار دیدنی بود. 3 سال پیش دمبله در توئیتر راجع به مسی توئیت می‌کرد و حالا هم بازی او شده است.
 
در ادامه پائولینیو به میدان آمد که با تشویق بسیار هواداران روبرو شد تا روحیه ای که برای جنگندگی و عملکرد خوبش در ادامه فصل نیاز دارد را دریافت کند و سپس آندره گومس که خیلی محبوب هواداران نیست وارد زمین شد.
 
در حالیکه 4 دقیقه به پایان مانده بود، جرارد پیکه گل چهارم را به ثمر رساند و روی پاس دمبله، لوئیس سوارز گل پنجم را زد تا بازگشت بسیار خوبی به میادین داشته باشد.
 
هر چند که رئیس باشگاه سوژه اعتراضات بود ولی تقریبا یک شب بی نقص برای بارسا رقم خورد. آنها سه شنبه دیدار دشواری مقابل یووه در مرحله گروهی چمپیونزلیگ پیش رو دارند، یک فرصت دیگر برای اینکه نشان دهند اتفاقات تابستان بیشتر مثبت بوده تا منفی.
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین