کد خبر: ۴۷۴۵۸۹
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸
به همت شتاب‌دهنده کسب‌وکار پویش برگزار می‌شود

برگزاری بزرگ‌ترین گردهمایی فعالان بازاریابی دیجیتال در همایش آینده بازاریابی

بزرگ‌ترین گردهمایی تخصصی فعالان بازاریابی دیجیتال کشور در ۲۱ مهرماه ۱۳۹۶ و در پژوهشکده نیرو برگزار می‌شود؛ در این رویداد، کارشناسان برجسته‌ای همچون احمد روستا، مایکل لی‌اندر، یحیی‌علوی و حمیدرضا اسماعیل‌خو به ارائه دیدگاه‌های خود در مورد آینده بازاریابی در ایران و جهان می‌پردازند.
آفتاب‌‌نیوز :
بنابر اعلام دبیرخانه همایش آینده بازاریابی، محمدصادق مالکی مدیرعامل شتاب‌دهنده پویش، در زمینه ضرورت‌ها و اهمیت این همایش گفت: واحد بازاریابی هر سازمانی اعم از سازمان‌های صنعتی و کهنه کار یا شرکت‌های استارتاپی و نوپا، قلب تپنده سازمان خود هستند و فرایندهای سازمانی مانند خون در رگ‌های سازمان باعث ادامه حیات آن می‌شوند.

وی درباره ارزش‌های ایجاد شده در این رویداد افزود: امروزه فرایندهای بازاریابی به شدت تخصصی و پیچیده شده‌اند و مدیران بنگاه‌های اقتصادی بایستی بتوانند علاوه بر استفاده از این ترفندهای پیچیده، با استراتژی‌های بازاریابی رقبا هم مقابله کنند، از این رو ما در شتاب دهنده کسب و کار پویش تلاش کردیم تا فرصتی را فراهم کنیم تا فعالان این عرصه یک روز خوب را در کنار هم باشند و علاوه بر استفاده از سخنرانی استادان مطرح این حوزه، بتوانند از صحبت‌های سایر کارکشتگان برندهای بزرگ دیجیتالی ایران مانند اسنپ، بامیلو، علی بابا و ... نیز بهره برده و همچنین به شبکه‌سازی و ارتباط و هم‌افزایی با سایر همکاران خود بپردازند.

دبیر کنسرسیوم کسب و کارهای اینترنتی در ادامه بیان کرد: این گردهمایی در سال‌های بعد نیز ادامه دارد و سعی داریم با برگزاری سالانه این رویداد علمی، ترویجی و ملی و با توانمندسازی و آشنایی مدیران بنگاه‌های اقتصادی و فعالان صنعت بازاریابی بتوانیم در این فعالان هم‌افزایی و همکاری ایجاد کرده و نقش موثری در شکوفایی اقتصاد ملی و رشد اقتصادی کشورمان داشته باشیم.

برگزاری نمایشگاه جانبی این گردهمایی از دیگر نکاتی است که درخور توجه است که در آن بیش از ۲۰ برند مطرح از آژانس‌های ارائه‌دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ در آن حضور دارند و شرکت‌کنندگان و مدیران سازمان‌ها می‌توانند برای مشاوره و درخواست خدمات به این نمایشگاه و غرفه‌ها مراجعه کنند.

حضور مایکل لی اندر، رییس آکادمی بازاریابی تعامل و مستقیم اتحادیه اروپا

از دیگر نکات مطرح این گردهمایی، حضور مایکل لی اندر (رییس آکادمی بازاریابی تعاملی و مستقیم اتحادیه اروپا) و برنده جایزه بهترین سخنران در حوزه مارکتینگ در سال‌های گذشته به عنوان یکی از سخنرانان این همایش است که در کنار استادان مطرح ایرانی مانند احمد روستا پدر علم بازاریابی ایران، یحیی علوی یکی از بهترین سخنرانان این حوزه از نگاه برایان تریسی و اسماعیل‌خو مدرس بنیاد علمی آموزش مدیریت فرانسه، به ارائه نکات ارزشمندی در مورد تکنیک‌های موثر و روند روز بازاریابی در دنیا می‌پردازند.

همچنین کارشناسان دیگری همچون جلال روحانی موسس و مدیرعامل آژانس بازاریابی Digromy، احسان عمرانی معاونت مارکتینگ صبا ایده پد و مدیر پروژه فیلیمو، پویا زارعی معاون پیشین مارکتینگ اسنپ، مجید کثیری موسس و مدیرعامل اخبار رسمی، حسین وحدانی مدیر محتوای علی بابا و حمیدرضا محمودی عضو هیات‌مدیره و مدیر بازرگانی فست‌کلیک در پنل‌های تخصصی این رویداد حاضر می‌شوند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، علاقه‌مندان به حضور در این رویداد که در تاریخ ۲۱ مهرماه ۱۳۹۶ و در پژوهشکده نیرو برگزار می‌شود، می‌توانند با مراجعه به این آدرس اینترنتی برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر اقدام و یا یا با شماره ۰۲۱۲۲۰۲۸۶۵۰ تماس بگیرند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین