کد خبر: ۴۷۴۶۴۱
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶
سخنگوی مجمع نمایندگان استان:

گزینه خاصی برای تصدی استانداری مازندران پیشنهاد نشد

سخنگوی مجمع نمایندگان استان مازندران گفت: نشست مجمع نمایندگان مازندران بدون معرفی و پیشنهاد گزینه خاصی برای تصدی استانداری پایان یافت.
آفتاب‌‌نیوز :
 ولی‌الله نانواکناری گفت: در نشست ادواری نمایندگان استان مازندران که در شهرستان بابلسر برگزار شد، مسائل مختلف استان بررسی و ارزیابی شد.

وی تصریح کرد: در این نشست نوربخش، رییس سازمان برنامه و بودجه استان گزارشی از آخرین وضعیت بودجه‌ای و پیشرفت طرح‌های عمرانی و همچنین بودجه سال ۹۶ و سال ۹۷ ارائه کرد و مقرر گردید پیگیری‌های مشترک بین مجمع و سازمان برنامه و بودجه گسترش یابد.

نانواکناری یادآور شد: در ادامه این جلسه عبدالله مهاجر، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران به نمایندگی از تشکل‌ها و فعالان اقتصادی استان گزارش مبسوطی از مسائل پارلمان و بخش خصوصی برای نمایندگان ارائه کرد.

سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به مسائل اجرایی کشور پس از رأی اعتماد، خاطرنشان کرد: تصمیم مجمع این است که با مطالعه بیشتری نظرات مشورتی به دولت منتقل کند تا دولت برای مدیریت کلان استان تصمیم‌گیری کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از دفتر  مجمع نمایندگان استان مازندران،وی افزود: مجمع نمایندگان دراین جلسه بدون معرفی و پیشنهاد مصادیق  مقرر کرد ابتدا شاخص‌های لازم برای انتخاب استاندار احصا شود و سپس روی شاخص‌ها با وزارت کشور همفکری کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین