کد خبر: ۴۷۴۶۵
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۸۵ - ۲۱:۵۱
مكزيك 3 ايران 1

سكوت در خيابانهاي تهران

آفتاب‌‌نیوز : ايران در نيمه اول بسيار متفاوت و خوب بازي را اغاز كرد اما در 15 دقيقه ابتدايي توانست شروع طوفاني داشته باشد اما بعد از اين دقايق مكزيك توانست بر بازي مسلط شود و به همين دليل نيز گل اول اين تيم توسط عمر براوو در دقيقه 28 براي مكزيك به ثمر رسيد. پس از اين گل ايران حملات خود را اغاز كرد و توانست 7 قيقه بعد توسط يحيي گل محمدي در دقيقه 35 بازي را به تساوي بكشاند. نيمه اول با اين اميد به پايان رسيد كه ايران در نيمه دوم بازي قابل قبول خود را ادامه دهد و نتيجه را به نفع خود تغيير دهد. اما در نيمه دوم مربي با تجربه مكزيك با 3 تعويض و تغيير چهره تيم خود را وارد زمين كرد. بر خلاف نيمه اول كه ايران شروع طوفاني داشت ، اين تيم مكزيك بود كه با ساماندهي حملات منظم فشار را بر ايران آغاز كرد . برانكو ايوانويچ با يك تعويض علي كريمي را از زمين بيرون كشيد ومهرزاد معدنچي را جايگزين او كرد تا با يك ديوار دفاعي مقابل حريف از فشار آنها بكاهد اما خروج علي كريمي نه تنها كمكي به تيم نكرد بلكه باعث شد ايران ميانه زمين را نيز از دست بدهد. و رفته رفته مكزيك توانست گل دوم خود را به ثمر برساند و بلافاصله گل سوم خود را نيز وارد دروازه ايران بكند.

پس از اين دو گل برانكو تازه به فكر تعويض افتاد تا آرش برهاني را وارد بازي كند و قدرت تهاجم ايران را بيشتر نمايد اما تا پايان بازي وقتي نمانده بود و عدم روحيه ، پاشيدگي تيمي و سرعت كند باعث شد مكزيك در دقايق پاياني نيز توفنده ظاهر شود.

ايران مي توانست با مكزيك مساوي كند. اگر ايوانكو در 20 دقيقه پاياني 3 تعويض خود را انجام مي داد و علي دايي را كه روز خوبي نداشت بيرون مي كشيد و همچنان قدرت تهاجمي تيم را حفظ مي كرد مي توانست روز خوبي را پشت سر بگذارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین