کد خبر: ۴۷۴۶۶۴
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۳

ریحون، فودکورتی به وسعت یک کشور

اگر کمی دقیق تر به موضوع نگاه کنیم؛ می بینیم که تنها با چند کلیک می توان یک تراکنش بانکی را به آسانی انجام داد.
آفتاب‌‌نیوز :
امروزه انجام بسیاری از کارها، شکل سنتی خود را از دست داده و تبدیل به فرآیندهای ساده الکترونیکی شده اند. برای مثال دیگر لازم نیست که کارهای بانکی را به صورت حضوری انجام داد یا برای خرید شارژ سیم کارت به دکه روزنامه فروشی یا سوپر مارکت مراجعه کرد؛ حتی برای ثبت نام در کلاس های آموزشی، دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست؛ چرا که همه این کارها تبدیل به یک سری فرآیند الکترونیکی آنلاین شده اند. اگر کمی دقیق تر به موضوع نگاه کنیم؛ می بینیم که تنها با چند کلیک می توان یک تراکنش بانکی را به آسانی انجام داد. از سوی دیگر تنها با  وارد کردن یک کد، می توان شارژ مورد نظر را برای سیم کارت اعتباری خریداری کرد؛ در نتیجه می توان گفت که امروزه با پیشرفت سریع فن­آوری و گسترش سامانه های هوشمند، بسیاری از کارهای روزمره در کوتاه ترین زمان و در عین حال ساده ترین راه، به صورت آنلاین انجام می شوند. نکته جالب در مورد این سامانه های هوشمند، اضافه شدن مواردی مثل خرید بلیط یا سفارش آنلاین غذا است.

حالا سوال اینجاست که سفارش آنلاین غذا چه فایده هایی دارد و چرا باید این کار را به صورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری به رستوران ها انجام دهیم.

ریحون، فودکورتی به وسعت یک کشور

چرا غذا را آنلاین سفارش دهیم؟

سفارش غذا به صورت آنلاین، چند فایده اصلی دارد؛ اول اینکه دیگر لازم نیست منوی همه رستوران‌ ها به همراه شماره تلفن آن ها را جمع آوری کنید و پس از کلی بررسی، غذا مورد نظر خود را انتخاب کنید؛ دوم اینکه دیگر نیازی به تماس تلفنی یا مراجعه حضوری به رستوران ها نیست؛ و سوم این که فرآیند سفارش غذا به صورت آنلاین، خیلی سریع تر و ساده تر از حالت سنتی­اش انجام می شود؛ به طوری که شما تنها با چند کلیک، می توانید از منوی وسیع رستوران ها، غذای مورد نظر خود را انتخاب و آن را به صورت آنلاین سفارش دهید.

ریحون، فودکورتی به وسعت یک کشور

ریحون چیست؟

ریحون یک سامانه سفارش آنلاین غذا است که از سال ۱۳۹۴ فعالیت­اش را در این زمینه به طور رسمی آغاز کرده است. از رستوران های سنتی گرفته تا انواع فست­ فود های در سطح شهر به کمک ریحون همیشه در دسترس شما هستند. هر زمان که این سوال برای شما پیش آید که کجا؟ چی بخوریم؟ ریحون بهترین پیشنهاد را به شما خواهد داد. با استفاده از سرویس سفارش آنلاین غذا ریحون، کمتر از ۲ دقیقه سفارش پیتزا یا دیگر غذای خود را ثبت و پرداخت کنید تا در کم­ترین زمان ممکن، غذای خوشمزه­ی­تان را تحویل بگیرید.

ریحون از گذشته تا به امروز

ریحون، فودکورتی به وسعت یک کشور

ریحون از بدو تولد تا به امروز، همواره در حال رشد بوده است؛ به طوری که در حال حاضر امکان سفارش از حدود ۱۵۰۰ رستوران خوب در سراسر شهر تهران از این سامانه امکان پذیر است. همچنین تیم پشتیبانی ریحون از ۷ صبح تا ۱۲ شب، پاسخگوی مشکلات و سوال های متداول کاربران است. این تیم از آغاز فرآیند سفارش تا پایان و حتی بعد از تحویل غذا، همراه مشتریان خود است و در کمتر از ۵ دقیقه به هر گونه مشکل، از سمت کاربر و از رستوران ها رسیدگی می کند. با ریحون سر در آسمان ها و پا بر زمین داشته باشید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین