کد خبر: ۴۷۴۸۸۲
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵

نکاتی جالب از ترکیب پرسپولیس برابر الاهلی/ تیم برانکو یک سال پیر شد!

پرسپولیس با یک تغییر نسبت به بازی رفت رو در روی الاهلی قرار می گیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم فوتبال پرسپولیس با ترکیب علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، حسین ماهینی، شجاع خلیل‌زاده، کمال کامیابی‌نیا، محسن ربیع‌خواه، علی علیپور، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، مهدی طارمی و وحید امیری در بازی با الاهلی به میدان می‌رود.

در این ترکیب علی علیپور با 21 سال جوانترین و حسین ماهینی با 30 سال مسن ترین بزایکن به شمار می روند.میانگین سنی سرخپوشان تهرانی 26/27 سال است.

تنها تغییر نسبت به بازی رفت این است که صادق محرمی جای خود را به کمال کامیابی نیا داده است و بدین ترتیب ربیع خواه به پست اصلی خود یعنی دفاع چپ برگشت  حسین ماهینی هم به سمت راست خط فاعی بازگشت. در آن بازی میانگین سنی 25/63 سال بود و حالا حدود یک سال پرسپولیس پیرتر شده است.

علی علیپور با سه پاس گل برترین پاسور سرخپوشان در لیگ قهرمانان این فصل محسوب می‌شود و مهدی طارمی نیز اکنون سه بازی است که روی 6 گل زده خود در آسیا مانده و باید دید در این بازی طلسم خود را خواهد شکست یا خیر.

به گزارش ایلنا، در جمع خریدهای جدیدی که پرسپولیس صورت داده در این دیدار تنها شجاع خلیل زاده به میدان خواهد رفت و گادوین منشا، شایان مصلح، بشار رسن و سیامک نعمتی نیمکت نشین هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین