کد خبر: ۴۷۵۲۳۴
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۱
وزیر بهداشت:

موفقیت کشور در تراز بین‌المللی وابسته به دانش و فناوری است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه کشوری مقتدر است که پژوهشگر زیادی داشته باشد، گفت: موفقیت کشور در تراز بین‌المللی به داد و بیداد کردن نیست بلکه وابسته به دانش و فناوری است.
آفتاب‌‌نیوز :
حسن قاضی‌زاده هاشمی در اختتامیه المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور با بیان اینکه سعی می‌کنیم سال آینده این المپیاد را در سطح بین‌الملل برگزار کنیم، اظهار کرد: در این راستا وزارت بهداشت نهایت حمایت خود را خواهد کرد و امیدواریم رقابت‌ها از قالب کشوری به قالب بین‌المللی تبدیل شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: امیدواریم بتوانیم در کشف و رشد استعدادهای کشور موفق باشیم.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس خطاب به دانشجویان علوم پزشکی گفت: بیش از 80 درصد شهدای دفاع مقدس کمتر از 25 سال سن داشتند، شما نیز از همان جنس هستید با این تفاوت که امروز مطالبه کشور تغییر کرده است.

هاشمی ادامه داد: آنچه مردم را خوشحال می‌کند این است که هر روز اخبار موفقیت کشور در تراز بین‌المللی بشنوند که این مساله از طریق علم و دانش میسر می‌شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: امروز کشوری مقتدر است که عالم و پژوهشگر زیادی داشته باشد.


به گزارش ایسنا، وی اظهار کرد: آنچه می‌تواند کشور را در تراز بین‌المللی موفق کند داد و بیداد و رگ برجسته گردن نیست بلکه دانش و فناوری است و ما خوشحالیم که کشور این مسیر را در پیش گرفته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین