کد خبر: ۴۷۵۲۵۳
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳

خط و نشان به سبک لئو مسی؛ هرگز بارسلونا را کنار نگذارید

نتیجه نمادین بود؛ بارسلونا در نخستین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا با سه گل یوونتوس را شکست داد بعد از آنکه در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های فصل قبل با همین نتیجه برابر این تیم حذف شد
آفتاب‌‌نیوز :
آبی اناری‌ها برگشته‌اند و با وجود لیونل مسی هرگز نمی‌توان آنها را کنار گذاشت. بعد از باخت به یووه، حرف‌های زیادی زده شد درباره اینکه مسی هرگز نتوانسته به جان لوییجی بوفون گل بزند ضمن اینکه ستاره آرژانتینی نتوانست در دو بازی برابر رئال مادرید در سوپرجام اسپانیا کار خاصی بکند. آن باخت سنگین با جدایی پرسر و صدای نیمار از بارسلونا و ناکامی باشگاه در جذب اهداف اصلی‌اش مثل مارکو وراتی و فیلیپ کوتینیو همراه شد و بعد این خبر انتشار یافت که مسی هنوز تمدید قراردادش را امضا نکرده و همه اینها سایه ابهام و تاریکی را بر باشگاه انداخت.

سقوط تیم مایه نگرانی هواداران شده بود و رییس باشگاه، خوسپ ماریا بارتومئو ممکن است با رای عدم اعتماد مواجه شود چون کاندیدای سابق، آگوستی بندیتو به دنبال جمع آوری امضاهای لازم برای لزوم برگزاری انتخابات پیش از موعد در سال 2018 است.

اما در زمین بعد از سوپرجام همه چیز خیلی خوب پیش رفته. بارسا با مربیگری ارنستو والورده سه بازی ابتدایی خود در لالیگا برابر بتیس، آلاوس و اسپانیول را با زدن 9 گل و بدون خوردن گل برده. عثمان دمبله که در برد 5 بر صفر شنبه برابر اسپانیول نخستین بازی‌اش را انجام داد، سه‌شنبه برای اولین بار در ترکیب اصلی قرار گرفت برابر تیم یوونتوس که جورجو کیه‌لینی، استفان لیشت اشتاینر(او در فهرست یوونتوس برای بازی‌های اروپایی قرار نگرفته)، خوان کوادرادو، سامی خدیرا، کلودیو مارکیزیو و ماریو مانجوکیچ را در اختیار نداشت. مهاجم فرانسوی در نیمه اول درخشان بود با دویدن‌های مرتب خود که غالبا با خطای خط دفاعی یوونتوس ناتمام می‌ماند. البته این بازیکن 20 ساله گاهی سر جای خودش نبود و زمان می‌برد تا با تیم جدیدش منطبق شود.

به گزارش ایلنا، اما مهاجم سابق دورتموند در گل اول مسی کمی قبل از پایان نیمه اول نقش داشت که تقریبا از هیچ و فقط از نبوغ مسی به دست آمد. بعد این آرژانتینی با پاس عالی خود، استفانو استورارو را مجبور به اشتباه در دفع کرد و ایوان راکیتیچ گل دوم را زد. 20 دقیقه مانده به پایان هم، مسی این بار از وسط حمله کرد و با غلبه بر مدافعان با ضربه‌ای عالی و غیرقابل مهار گل زد. او تفاوت را رقم زد؛ کاری که در طول این سال‌ها به کرات انجام داده. درست است، یوونتوس چند بازیکن کلیدی خود را نداشت و فقط زمان مشخص می‌کند نایب قهرمان فصل قبل که در تابستان لئوناردو بونوچی را از دست داده، در این فصل لیگ قهرمانان چه جایگاهی خواهد داشت اما بارسا لئوی خودش را دارد و به محض اینکه تیم با روش‌های والورده خو بگیرد، او آماده است که تیمش را برابر بهترین‌ها رهبری کند. با وجود یک تابستان شوکه کننده، بارسلونا را هرگز نمی‌توان کنار گذاشت تا وقتی مسی هست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین