کد خبر: ۴۷۵۷۷۱
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹

پیش‌بینی شرجی و غبار و بارش برای خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان از ادامه شرجی تا اواسط هفته جاری، بارش پراکنده و رعد و برق در مناطق شمالی و شرقی و همچنین گرد و غبار موقت خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : کوروش بهادری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به دلیل بالا بودن شاخص‌های ناپایداری انتظار بارش‌های پراکنده همراه با رعد و برق در مناطق شمالی و شرقی استان را خواهیم داشت.

وی افزود: همچنین تا اواسط هفته به دلیل وزش تندبادهای لحظه شاهد برخاستن گرد و غبار نیز خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به بارندگی‌های روز گذشته باغملک، صیدون، تاراز و دهدز گفت: میزان بارندگی در تاراز 10 میلی‌متر، در دهدز 0.4 میلی‌متر و در صیدون 4 میلی‌متر گزارش شده است.

بهادری با بیان اینکه پدیده شرجی تا اوسط هفته جاری ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: میزان رطوبت نسبی امروز صبح در آبادان 94 درصد، شادگان 91 درصد، اهواز 90 درصد، دزفول و بستان 88 درصد، شوش 86 درصد و در بهبهان، آغاجاری و امیدیه 75 درصد بوده است.

وی گفت: دید افقی امروز صبح به دلیل وجود گرد و غبار محلی و همچنین رطوبت نسبی در اهواز، شادگان و بستان به 1000 متر و در آبادان به 2500 متر کاهش یافت.

مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته آبادان با 44 درجه سانتی‌گراد و تاراز با 20 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 26 تا 42 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین