کد خبر: ۴۷۵۸۶۴
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۵

اعتراف دزدان سوپر مارکت‌ها به زورگیری‌های سریالی در نیمه‌شب تهران +عکس

دختر جوان که برای گردش شبانه به پارکی در شهرک غرب رفته بودند در دام وحشتناک مردان هفت تیرکش افتادند.
آفتاب‌‌نیوز : 3 دختر جوان که برای گردش شبانه به پارکی در شهرک غرب رفته بودند در دام وحشتناک مردان هفت تیرکش افتادند.

نخستین شکایت از اعضای این باند 31خردادماه مطرح شد. شاکیان 3زن جوان بودند که نیمه‌های شب برای قدم‌زدن به پارک سیمای ایران در حوالی شهرک غرب رفته اما گرفتار 2زورگیر خشن شده بودند. یکی از شاکیان به مأموران گفت: زورگیران کلت کمری و قمه در دست داشتند.
مرد مسلح لوله اسلحه را روی پهلوی من گذاشت و دیگری هم تیغه قمه را زیر گلوی دوستم قرار داد و با تهدید و ضرب و شتم گوشی موبایل و پول‌های نقد ما را سرقت کردند و با کمک 2موتورسوار که مقابل پارک توقف کرده بودند، متواری شدند.

این 3زن تنها شاکیان پرونده نبودند و در روزهای بعد افراد دیگری نیز با مراجعه به پلیس شکایت‌های مشابهی را مطرح کردند. اظهارات آنها نشان می‌داد که زورگیران نیمه‌شب‌ها سراغ عابران و رهگذران رفته و با تهدید، اموالشان را سرقت می‌کنند.

اعتراف دزدان سوپر مارکت‌ها به زورگیری‌های سریالی در نیمه‌شب تهران +عکس

تحقیقات برای دستگیری اعضای این باند ادامه داشت تا اینکه مدتی قبل مأموران پلیس در جریان طرح دستگیری دزدان پایتخت، جوانی به نام حمزه را دستگیر کردند. او اعتراف کرد که به همراه همدستانش در نیمه‌های شب و با استفاده از خودروهای مسروقه سراغ سوپرمارکت‌ها رفته و دست به سرقت از آنجا می‌زدند. علاوه بر آن با پرسه‌زدن در خیابان‌های مختلف از مردم زورگیری و کیف‌قاپی می‌کردند.

در ادامه تحقیقات از حمزه معلوم شد که وی با باند دیگری هم همکاری داشته و از اوایل خردادماه به همراه 3جوان دیگر دست به سرقت از عابران و رهگذران می‌زدند. همدستان او به نام‌های پویا، مجید و شاهین شناسایی شدند و مأموران وقتی راهی محل زندگی یکی از آنها به نام شاهین شدند، او را که داخل کمد دیواری پنهان شده بود، گیر انداختند.

در ادامه 2عضو دیگر این باند نیز دستگیر شدند و با کشف یک قبضه کلت کمری از آنها، اعتراف کردند با تهدید کلت کمری و قمه در مناطق غرب و شمال غرب تهران و همچنین بوستان‌های پرواز، سیمای ایران و چند بوستان دیگر از نوجوانان و زنان و دختران ازجمله 3شاکی نخست پرونده زورگیری می‌کردند. به گفته سرهنگ داوود فرد، معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران، شاکیان احتمالی می‌توانند برای شناسایی این باند به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین