کد خبر: ۴۷۶۲۱۹
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱

وب‌سایت پایانه‌ها، مسیری راحت برای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس

سامانه پایانه ها افتخار همکاری با بیش از 1000 شرکت مسافربری در اقصی نقاط کشور را دارد که از این تعداد حدود 300 شرکت مجهز به سیستم فروش اینترنتی بلیط هستند و در تلاشیم تا با همکاری شما همراهان همیشگی تمام شرکتهای همکار را به سیستم فروش اینترنتی بلیط اتوبوس مجهز نماییم.
آفتاب‌‌نیوز :

در سال های نچندان دور، همه به خاطر داریم که برنامه ریزی برای سفر چقدر دشوار بود. برای خرید یک بلیط اتوبوس باید مسافت های وب‌سایت پایانه‌ها، مسیری راحت برای خرید اینترنتی بلیط اتوبوسطولانی طی می نمودیم تا به پایانه مسافربری برویم بتوانیم بلیط خود را به صورت حضوری تهیه نماییم. سامانه پایانه ها از قدیمی ترین و قدرتمندترین سامانه های فروش بلیط اتوبوس و از پیشتازان مکانیزه کردن صنعت حمل و نقل کشور است.

روش کار این سامانه باز می گردد به دهه 80، در آن زمان اکثر شرکت های مسافربری با سیستم های روز دنیا بیگانه بودند چه برسد به اینکه فروش اینترنتی را تجربه کرده باشند. یکی از اولین سیستم های یکپارچه فروش بلیط اتوبوس در همین سال ها توسط جوان خوش سلیقه ای با نام تجاری پایانه ها شروع به فعالیت در اصفهان نمود و پایه گذار نوآوری های بسیاری در صنعت حمل و نقل و خرید اینترنتی بلیط اتوبوس گردید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید اولین سامانه ای که شروع به ارسال پیامک خرید موفق بلیط به مشتریان خود نمود سامانه پایانه ها است. همچنین پایه گذار ارائه تخفیف بلیط اینترنتی در کشور همین سامانه است. نوآوری های انجام شده و ایجاد تحول در سیستم فروش بلیط اتوبوس همچنین اعتماد شما مسافران و خریداران عزیز به این سامانه باعث جلب نظر شرکت های مسافربری در اقصی نقاط کشور و در نهایت پیوستن به سامانه پایانه ها شد.

در همین راستا، سامانه پایانه ها افتخار همکاری با بیش از 1000 شرکت مسافربری در اقصی نقاط کشور را دارد که از این تعداد حدود 300 شرکت مجهز به سیستم فروش اینترنتی بلیط هستند و در تلاشیم تا با همکاری شما همراهان همیشگی تمام شرکتهای همکار را به سیستم فروش اینترنتی بلیط اتوبوس مجهز نماییم.

باعث افتخار است که اعلام نماییم با اعتماد شما عزیزان در این سالها بیش از 5 میلیون بلیط اتوبوس (حدود 9 میلیون مسافر ) از طریق سامانه پایانه ها به فروش رسیده است. این اعتماد را پاس داشته و در تلاشیم تا بتوانیم هر روز باقدرت و امکانات بیشتر به خدمت رسانی شما عزیزان مشغول باشیم.

خرید از سامانه پایانه ها راحت تر از هر زمان دیگر !

سامانه پایانه ها همیشه در حال به روزرسانی با آخرین تکنولوژی روز دنیا است تا شما بتوانبد به راحتی و با اطمینان خاطر، بلیط اتوبوس خود را تهیه نمایید. خرید بلیط اتوبوس از سامانه بسیار راحت است کافیست تا به آدرس payaneha.com مراجعه نموده و حتی بدون ثبت نام در سامانه و تنها با انتخاب مبدا ، مقصد و تاریخ حرکت، اتوبوس های پیشنهادی سامانه را مشاهده نمایید. بعد از انتخاب اتوبوس مورد نظر به صفحه انتخاب صندلی و ورود مشخصات تماس وارد شده و با وارد نمودن اطلاعات درخواستی در نهایت مشخصات مسافرین را وارد نموده تا به صفحه پرداخت اینترنتی و تکمیل خرید هدایت شوید. پس از پایان خرید مشخصات بلیط برای شما پیامک شده و در صورت وارد نمودن ایمیل بر روی ایمیل خود نیز می توانید بلیط خود را داشته باشید. این مژده را به شما می دهیم که اطلاعات بلیط، حتی برای تلگرام شما نیز ارسال می شود. البته شما می توانید با عضویت در سامانه از امکانات بیشتری از جمله امکان شارژ ، گزارش سوابق خرید ، استعلام مالی و ... بهره مند شوید.

پایانه ها جهت قدر دانی از اعتماد شما در ایام مختلف سال مسابقه، قرعه کشی و جوایز ویژه ای برای خریداران بلیط اتوبوس از این سامانه دارد. فقط کافیست تا از سامانه پایانه ها خرید نمایید و جهت اگاهی از لیست برندگان در کانال تلگرام ما عضو شوید تا شانس برخورداری از این جوایز را داشته باشید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
1
0
هر چيز وقتي قابل اعتماد ميشود كه در سخت ترين شرايط امتحانش را پس بدهد ، الان دوباره موسم كم رونقي سفر است وب سايت معرفي ميكنيد كه در ايام شلوغي دائما error ميدهد ؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
0
1
به نظرم بهترین سایت خرید بلیط اتوبوسه. لطفا خرید بلیط هواپیما و قطار رو هم اضافه کنین.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
1
0
بدون اتلاف وقت و صرف هزینه اضافی، تنها در یک دقیقه تونستم بلیط ازش بخرم.خیلی کاربر پسنده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
0
0
بدون اتلاف وقت و صرف هزینه اضافی، تنها در یک دقیقه تونستم بلیط ازش بخرم.خیلی کاربر پسنده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
0
0
بدون اتلاف وقت و صرف هزینه اضافی، تنها در یک دقیقه تونستم بلیط ازش بخرم.خیلی کاربر پسنده
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
0
0
بدون اتلاف وقت ، تو کوتاهترین زمان تونستم بلیطمو از این سایت بخرم.خیلی کاربر پسنده
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین