کد خبر: ۴۷۶۵۱۹
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

بهترین دروازه‌بان لالیگا کیست؟

یان اوبلاک همچون فصل‌های گذشته در این فصل نیز برای اتلتیکومادرید درخشیده است.
آفتاب‌‌نیوز :  یان اوبلاک پس از یک فصل بازی برای اتلتیکومادرید اکنون به یکی از وفادارترین بازیکنان این تیم تبدیل شده است. دروازه‌بان ‌اسلوونیایی به خط دفاعی تیمش کمک کرده و در میان عملکردهای خوب هم تیمی‌هایش واکنش‌های بی‌نظیری داشته و توانسته است ۳۰۲ ‌دقیقه دروازه‌اش را بسته نگه دارد. او برابر والنسیا، رم و مالاگا و بخش پایانی دیدار برابر لاس پالاماس دروازه‌اش را بسته نگه داشت.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، جالب این جا است که بهترین عملکرد اوبلاک در این فصل برابر تیمی رقم خورد که دو گل دریافت کرد. استوانی دو بار دروازه او را باز کرد. با این حال زمانی که اتلتیکو بازی را ۲ بر ۲ کرد مهارهای درخشانی داشت. دروازه‌بان اسلوونیایی ضربه استوانی، مونیسا و پورتو را مهار کرد و یک واکنش دیدنی برابر کایوده در ‌دقیقه ۹۳ بازی داشت.

اوبلاک برابر لاس پالاماس آخرین تیمی که دروازه‌اش را باز کرد توانست ضربه پنالتی‌ ویرا را مهار کند. سپس در مستایا برابر والنسیا قرار گرفت و پس از آن به مصاف رم رفت. در این دو بازی دروازه‌بان ‌اسلوونیایی دروازه‌اش خیلی کم تهدید شد. والنسیا حتی یک ضربه در چارچوب نداشت و در  لیگ قهرمانان اروپا برابر رم تنها ضربه ناینگلان باعث یک واکنش عالی از طرف  اوبلاک شد. او برابر مالاگا درخشید و با بورخا تک به تک شد اما اجازه نداد نخستین گل ورزشگاه واندا متروپولیتانو به نام این بازیکن ثبت شود. اوبلاک در لحظات پایانی بازی ضربه رولان را نیز مهار کرد. دروزاه‌بان اتلتیکو در حالی فردا شب (چهارشنبه) برابر اتلتیک بیلبائو قرار می‌گیرد که ۳۰۲ ‌دقیقه دروازه‌اش را بسته نگه داشته است. او سپس برابر سویا قرار خواهد گرفت و پس از آن چلسی را پیش رو خود خواهد داشت.

اوبلاک در مجموع ۱۱۸ بار برای قرمز سفید پوشان به میدان رفته که در ۶۷ بازی دروازه‌اش را بسته نگه داشته است. او در فصل گذشته لالیگا از ۳۰ بازی در ۱۵ دیدار کلین شیت کرد. یک فصل قبل از آن در ۲۴ بازی از ۳۸ بازی‌اش گلی دریافت نکرد. او از ۲۹ بازی‌اش در لیگ قهرمانان در ۱۷ دیدار اجازه گلزنی به حریفان نداد. آمار فوق‌العاده‌ دروازه‌بان اتلتیکو با توجه به عملکردش در شروع این فصل ادامه‌ خواهد داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین