کد خبر: ۴۷۶۸۲۵
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷

جزئیات جنایت خانوادگی یک پلیس در مشهد

مأمور خشمگین کلانتری پس از شلیک به همسر و پدر و مادرزنش، به کلانتری رفت و به زندگی خود نیز پایان داد.
آفتاب‌‌نیوز : عصر دوشنبه مأمور جوان سوار بر خودروی پرایدش از کلانتری شهید رجایی مشهد خارج شد اما هیچ‌کس تصور نمی‌کرد او چه نقشه هولناکی طراحی کرده است. لحظاتی بعد خودروی پراید مأمور ۲۷ ساله مقابل خانه‌ای ویلایی در بلوار چمن توقف کرد و مرد جوان از آن خارج شد. همین که زنگ خانه را به صدا درآورد پدرزنش در را گشود اما مأمور جوان قبل از آنکه اجازه صحبتی به پدرزنش بدهد با کلت سازمانی‌اش تیری به سمت او شلیک کرد و وارد خانه شد.

به گزارش ایران، دومین شخصی که هدف اسلحه قرار گرفت، مادرزنش بود. بعد از شلیک به سمت زن میانسال، به طرف همسر ۲۲ ساله‌اش رفت. او هم وحشت‌زده به سمت اتاق خواب فرار کرد اما مأمور جوان چندین تیر به او شلیک کرد که زن جوان در دم تسلیم مرگ شد.

بعد از آن، عامل جنایت از خانه خارج شد و سوار بر خودروی پراید محل را ترک کرد. ساکنان خیابان چمن که با شنیدن صدای تیراندازی خود را به خانه مورد نظر رسانده بودند پس از ورود به خانه بلافاصله موضوع را به پلیس و اورژانس اعلام کردند. دقایقی بعد هم پیکرهای زن و شوهر و فرزندشان به بیمارستان انتقال یافت.

گزارش مرگ خودخواسته

ساعت ۵ بعدازظهر همان روز بازپرس کشیک قتل مشهد در جریان مرگ مأمور جوان در کلانتری شهید رجایی قرار گرفت. به این‌ ترتیب بازپرس کاظم میرزایی و تیم تحقیق راهی محل شده و با جسد مأمور جوان در چند قدمی خودروی پرایدش مواجه شدند.

بررسی‌ها نشان می‌داد که مأمور جوان ساعت ۴:۱۵ عصر سوار بر خودرو وارد حیاط کلانتری شده و بعد از شلیک به سمت چپ قفسه سینه‌اش در خودرو را باز کرده و از آن خارج شده و در چند قدمی خودرو روی زمین افتاده است. آثار خون داخل خودرو و گلوله‌ای که در صندلی راننده کشف شد این موضوع را تأیید کرد.

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد مرد جوان ابتدای امسال ازدواج کرده اما با همسرش اختلاف‌های شدید داشته است. او ۲۵ دقیقه قبل از اقدام به خودکشی از کلانتری خارج شده و پس از به قتل رساندن همسر و مجروح‌کردن پدر و مادرزنش، به کلانتری آمده و به زندگی‌اش پایان داده است.

با حضور بازپرس جنایی در بیمارستان مشخص شد که تیری به گونه زن میانسال و شکم پدرزن عامل جنایت اصابت کرده که با اقدامات به‌موقع تیم پزشکی، آنها از مرگ نجات یافتند.

بازپرس جنایی همزمان با صدور دستورانتقال جسد زن جوان به پزشکی قانونی، از کارآگاهان جنایی خواست درباره رفع ابهام‌های موجود تحقیق کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین