کد خبر: ۴۷۶۸۳
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۸۵ - ۱۳:۰۸
ساشا يانکوويچ پزشک تيم ملي:

هيچ مصدومي نداريم

آفتاب‌‌نیوز : فريدون زندي هم به طور کامل با تيم تمرين کرد و در حال حاضر مشکلي ندارد.
وي درباره وضعيت علي دايي ادامه داد: اين بازيكن از ناحيه کمر مشکل داشت اما با تزريقاتي که انجام شد مصدوميت او برطرف شده است و مشکل حادي ندارد.
ساشا يانکوويچ که در جام جهاني 1998 فرانسه هم پزشک تيم ملي ايران بود درباره وضعيت ميرزاپور تصريح كرد: ميرزاپور مصدوميت کهنه اي که از ناحيه زانو دارد به گذشته برمي گردد و اين مشکلي نيست که مانع از بازي کردن او شود.
وي درباره وضعيت علي کريمي گفت: او هنوز از ناحيه مچ پا مشکل دارد و گاها احساس درد مي کند ولي تمرين کردن و بازي کردن تهديدي براي وي به حساب نمي آيد.
ساشا يانکوويچ درباره ستار زارع گفت: متاسفانه اين بازيکن در تمرين آسيب ديد که بايد مورد عمل جراحي قرار بگيرد.ستار زارع قرار است در مونيخ و در کلينيکي که محرم نويد کيا مداوا شد جراحي شود.
البته هنوز با پزشک آلماني که قرار است زارع را جراحي کند توافق و قرار قطعي گذاشته نشده ولي اگر در مونيخ جراحي شود 5 تا 7 روز بايد در اين کلينيک باشد. پزشک کروات تيم ملي در پايان به وضعيت معدنچي اشاره كرد و گفت: اين بازيكن در تمرين روز چهارشنبه مصدوم شد اما اين مصدوميت جزئي است و اين بازيكن مي تواند در تمرينات و مسابقه آينده ايران به ميدان برود.
گفتني است کادر پزشکي تيم ملي ايران متشکل از پرهام خانلري و ساشا يانکوويچ به عنوان پزشک و دو فيزيوتراپ آلماني و يک ماساژور هستند که اين روزها براي آماده کردن ملي پوشان تلاش زيادي به خرج مي دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین