کد خبر: ۴۷۷۱۰۶
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳

قلعه‌نویی؛ فصل مشترک خداحافظی‌های منصوریان از استقلال

سرمربی حال حاضر ذوب‌آهن دو خداحافظی منصوریان از فوتبال را از نزدیک شاهد بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :
علیرضا منصوریان، سرمربی سابق استقلال در دیدار هفته اخیر تیمش مقابل ذوب‌آهن به تساوی دست یافت و پس از پایان بازی با اعلام استعفای خود از سرمربیگری، از این تیم خداحافظی کرد.

دیدار خداحافظی منصوریان با استقلال در کسوت مربیگری مقابل ذوب‌آهنی برگزار شد که هدایت آن بر عهده امیر قلعه‌نویی، سرمربی سابق آبی‌پوشان بود که زمانی منصوریان را به عنوان بازیکن در تیم تحت هدایت خودش داشته است.

نکته جالب در مورد قلعه‌نویی و حضورش در دیدار خداحافظی منصوریان به عنوان مربی با استقلال، حضور او در دیداری است که منصوریان در آن به عنوان بازیکن از استقلال خداحافظی کرده بود.

به گزارش ایلنا، در فینال جام حذفی فصل 86-87 و در دور برگشت آن که استقلالی‌ها در ورزشگاه آزادی به مصاف پگاه گیلان رفتند، منصوریان در پایان بازی برای همیشه کفش‌های خود را آویخت و با دنیای فوتبال به عنوان بازیکن خداحافظی کرد.

آن دیدار در 27 خرداد 87 برگزار شد و آبی‌پوشان در حالی که بازی رفت را با یک گل در رشت به پگاه باخته بودند، در تهران و در پایان نود دقیقه با تک گل مهدی امیرآبادی کار را به تساوی کشانده و به وقت‌های اضافه رفتند و در 30 دقیقه وقت اضافه موفق به زدن 2 گل توسط مجتبی جباری و آرش برهانی شدند.

بدین ترتیب استقلال در پایان بازی جام قهرمانی جام حذفی را با هدایت قلعه‌نویی بالای سر برد و منصوریان در زمان هدایت او از استقلال و فوتبال خداحافظی کرد.

حال مشابه این اتفاق در هفته جاری و زمانی که منصوریان هدایت استقلال را بر عهده داشت و مقابل تیم تحت هدایت قلعه‌نویی قرار گرفته بود رخ داد و این سرمربی از سمت خود در استقلال کناره‌گیری کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین