کد خبر: ۴۷۷۲۱۳
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴

روسیه تروریست های ضدسوری را موشکباران کرد

روسیه با چندین فروند موشک بالدار کالیبر که از یک زیردریایی در دریای مدیترانه پرتاب شد، مراکز گروه تروریستی جبهه النصره را در منطقه ادلب سوریه موشکباران کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 وزارت دفاع روسیه روز جمعه اعلام کرد: این موشک ها از زیردریایی «ولیکی نوواگراد» و از حالت زیر آب به سوی مراکز تروریست ها پرتاب شد.

رسانه های روسی از جمله خبرگزاری اسپوتنیک و پایگاه اینترنتی روزنامه ماسکوفسکی کامسامولتس به نقل از این گزارش نوشتند: موشک های روسی با پیمودن حدود 300 کیلومتر به مراکز جبهه النصره از جمله اردوگاه آموزشی، مراکز تجمع تروریست ها، نفربرها و خودروهای زرهی و انبارهای مهمات در استان ادلب اصابت کرد.

در گزارش آمده است: این تروریست ها در محاصره گروهی از نیروهای روسیه شامل 29 نفر در شمال شهر حما در روز سه شنبه که منجر به مجروح شدن سه نفر شد، شرکت داشتند. 

تروریست های جبهه النصره در جریان این حمله حدود 12 کیلومتر در منطقه نیروهای ارتش سوریه پیشروی کردند، اما بر اثر پشتیبانی هوایی روسیه و اعزام نیروهای تازه نفس با متحمل شدن تلفات سنگین و از دست دادن شماری از افراد و تسلیحات عقب نشینی کردند.

ژنرال سرگئی رودسکوی رییس اداره اصلی عملیات ستاد کل نیروهای مسلح روسیه در این رابطه گفت که بر اساس اطلاعات در دست، این حمله تروریستی را سازمان های اطلاعاتی آمریکا ترتیب داده و سازماندهی کردند تا از پیشروی موفق ارتش سوریه در شرق دیرالزور جلوگیری کنند. 

به گزارش ایرنا،وی خاطرنشان کرد: حمله تروریست ها با حمایت تانک ها و نفربرهای زرهی انجام گرفت و آتش تهیه گسترده ای داشت که توانستند تا عمق 12 کیلومتری جبهه نیروهای سوریه نفوذ کنند. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین