کد خبر: ۴۷۷۲۶۷
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲

پیکان3-نفت1/درس کریمی درکلاس آقامعلم

یک گل از بارانی و دو گل از مرتضی اقاخان در ورزشگاه شهر قدس اولین شکست دوران سرمربیگری کریمی در دومین حضورش در این سمت را رقم زد تا درس مهمی از کلاس آقامعلم نصیب اسطوره فوتبال ایران در پست جدیدش شود.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش تابناک ورزشی، تیم پیکان هفته گذشته و در چارچوب هفته ششم لیگ برتر هفدهم موفق شد با کسب نتیجه ای قابل تحسین شاگردان برانکو ایوانکوویچ را شکست دهد و 8 امتیازی شود. نتیجه ای که باعث شد جلالی و شاگردانش تا حدودی از زیر بار فشارهای موجود خارج شوند و با قرار گرفتن در رتبه هفتم انگیزه زیادی برای مصاف با نفت تهران داشته باشند. در سوی دیگر نفت تهران که برای دومین بار علی کریمی را روی نیمکت خود می بیند، با 6 امتیاز رتبه 14 جدول را به خود اختصاص داده است. بسیاری از هواداران ستاره سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس به دنبال این هستند تا ببینند، کریمی چه نتایجی در کسوت مربیگری کسب خواهد کرد.
 
 شرح گل ها
گل نفت تهران/ عیسی ال کثیر در دقیقه ٣ موفق شد روی یک ضربه ایستگاهی که در موقعیت مناسبی برای شاگردان علی کریمی به دست امده بود، گل اول را در شرایطی به ثمر برساند که دروازه بان جوان پیکانی ها می توانست واکنش بهتری نشان دهد.

گل اول پیکان/صادق بارانی در دقیقه ٢٦ موفق شد با یک ضربه دیدنی و پرقدرت از پشت محوطه جریمه توپ را به تور دروازه میلاد فراهانی برساند.
 
گل دوم پیکان/در دقیقه ٣٢ ارسال بازیکنان پیکان به عمق خط دفاعی نفت با بی احتیاطی خادم پور همراه شد که در کورس با امیر روستایی در تلاش برای کسب مالکیت بود. پس از برخورد داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشات داد و مرتضی اقاخان در دقیقه ٣٣ موفق شد در جهت حرکت فراهانی گل دوم پیکان را به ثمر برساند.

گل سوم پیکان/نفوذ امیر روستایی از سمت چپ خط تهاجمی تیم پیکان با پاس کات بک این بازیکن همراه شد و مرتضی اقاخان هم پس از چند قدم که در عرض حرکت کرد با یک ضربه محکم در دقیقه ٧٨ توپ را به سومین گل پیکان بدل کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین