کد خبر: ۴۷۷۷۱۸
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴

افزایش سقف "آسان خرید" بانک تجارت تا 200میلیون تومان

مهمترین هدف بانک از ارائه خدمت "آسان خرید" حمایت از تولید کنندگان و عرضه کنندگان محصولات ایرانی و تسهیل دسترسی مردم به کالاها و خدمات مورد نیاز خود با روشی جدید و هزینه کمتر است.
آفتاب‌‌نیوز : هیبت ا... سمیع رییس هیات مدیره بانکتجارت روز دوم مهر ماه طی گفتگویی به لزوم بهبود شرایط کسب و کار تولید کنندگان داخلی پس از توافق هسته ای اشاره کرد و گفت:  در این شرایط عضویت فروشگاه ها و تولید کنندگان محصولات ایرانی در شبکه آسان خرید ، مزیت خرید اقساطی این محصولات را برای مصرف کنندگان فراهم نموده و علاوه بر آن رقابت پذیری تولیدات ایرانی را در برابر نمونه های مشابه خارجی افزایش می دهد.

به گزارش روابط عمومی، رییس هیات مدیره بانک تجارت یادآور شد: در شرایط کنونی کشور و با توجه به سطح متوسط درآمد قریب به اتفاق اقشار جامعه،آسان خرید بانک تجارت امکان مناسبی برای مشتریان بانک و سایر هموطنان است تا ضمن افزایش قدرت خرید، کالای مورد نیاز خود را با تنوع و اطمینان بیشتر تهیه و خریداری نمایند.در قالب طرح آسان خرید مشتریان بانک تجارت می توانند وجوه مورد نظر خود برای خرید هر گونه کالا و خدمات را در بانک سپرده گذاری کرده و علاوه بر دریافت سود سپرده ،کالای مورد نظر را با اعتباری که در قالب طرح آسان خرید دریافت کرده اند خریداری و وجه آن را بصورت اقساطی پرداخت کنند.

سمیع خاطر نشان کرد: تولید کنندگان داخلی و فروشگاههای عضو شبکه آسان خرید نیز در این طرح تعداد مشتریان و میزان فروش خود را افزایش داده و با اطمینان از تضمین بانک تجارت برای پرداخت اقساط کالاهای فروخته شده، تمایل بیشتری به فروش اقساطی کالا و خدمات پیدا می کنند. وی با اشاره به اجرای فاز نهایی پیاده سازی پروژه آسان خرید در استانهای مختلف کشور یادآور شد: با همکاری بانک و شرکت ایران کیش، هم اکنون مشتریان عزیز و فروشندگان کالا و خدمات می توانند در سراسر کشور نسبت به عضویت در شبکه آسان خرید اقدام کرده و از مزایای آن برخوردار شوند.

رییس هیات مدیره بانک تجارت اعضای شبکه آسان خرید بانک تجارت را طیف گسترده ای از سپرده گذاران و کارکنان سازمانها ،نهادها و شرکت های دولتی و خصوصی دانست و خاطر نشان کرد: همه مشتریان سپرده گذار در بانک تجارت می توانند قابلیت آسان خرید را بر روی تجارت کارت خود فعال نمایند و از مزایای خرید اقساطی کالا و خدمات استفاده کنند. از جمله مزیت های آسان خرید در دوره جدید می توان به افزایش قدرت خرید اعضا تا سقف 2 میلیارد ریال و افزایش تعداد اقساط پرداختی تا 60 قسط اشاره کرد. وی افزود: مدیران شرکتها و سازمانها نیز برای بهره مندی کارکنان خود از مزیت و خدمات شبکه گسترده آسان خرید می توانند به شعب بانک تجارت مراجعه نموده و زمینه عضویت کارکنان خود را در این شبکه فراهم کنند .

سمیع در ادامه با ارزیابی شرایط بازار عرضه و تقاضا ، اجرای پروژه آسان خرید در سراسر کشور و در شرایط کنونی را فرصتی مناسب برای کمک به رونق کسب و کار تولید کنندگان و بازرگانان ایرانی و حمایت عملی از پیشبرد اقتصاد مقاومتی دانست و خاطر نشان کرد:شبکه آسان خرید علاوه برحوزه خرید کالا و خدمات ، استفاده از خدمات گردشگری ،دریافت خدمات درمانی و ... را نیز شامل می شود. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین