کد خبر: ۴۷۷۸۸۱
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵

بازگشت پایتختی‌ها از ترکیه +تصاویر

تهیه کننده پایتخت5 گفت: یک هفته به پایان تصویربرداری سریال مانده است که سکانس های باقی مانده در تهران مقابل دوربین می رود.
آفتاب‌‌نیوز : الهام غفوری تهیه کننده سریال "پایتخت5"  گفت: پس از مازندران، تهران و شهرک سینمایی و... گروه برای ضبط برخی سکانس های این مجموعه به ترکیه رفتند و بازیگران اصلی این مجموعه نیز در این سفر حضور داشته و مقابل دوربین رفتند.

 بازگشت پایتختی‌ها از ترکیه +تصاویر
 
به گزارش میزان، وی ادامه داد: در حال حاضر تصویربرداری "پایتخت5" در ترکیه به پایان رسید و گروه روز گذشته به تهران بازگشتند.

این تهیه کننده تصریح کرد: یک هفته به پایان تصویربرداری سریال مانده است که سکانس های باقی مانده در تهران مقابل دوربین می رود.این در حالی است که کار صداگذاری و تدوین همزمان با تصویربرداری در حال انجام است.

 بازگشت پایتختی‌ها از ترکیه +تصاویر
 
غفوری درباره تعداد قسمت های این سریال تصریح کرد: : احتمالا 13 تا 15 قسمت خواهد بود. ضمن اینکه فکر می کنم "پایتخت 5" سریال متفاوتی از سایر قسمت ها باشد. به لحاظ پروداکشن، فضای تولید و قصه با پایتخت های قبلی خیلی متفاوت تر است. "پایتخت 5" احتمالا نوروز 97 روی آنتن شبکه اول خواهد رفت.
 
بازگشت پایتختی‌ها از ترکیه +تصاویر

در این سریال محسن تنابنده، احمد مهرانفر، علیرضا خمسه، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبداللهی، بهرام افشاری و سارا و نیکا فرقانی اصل بازی می‌کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین