کد خبر: ۴۷۸۰۶۳
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۴

خسارت هنگفت سیلاب به عشایر کوچ‌روی مشگین شهر

سیل شامگاه دوشنبه شهرستان مشگین شهر خسارت هنگفتی را به تاسیسات شهری و روستایی و احشام عشایر مشگین شهر وارد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
میرعلی رحیمی زاد فرماندار مشگین شهر در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: سیلاب مشگین شهر که از ساعت 6 عصر امروز آغاز شده است سبب وارد آمدن خساراتی به تاسیسات زیربنایی این شهرستان شد.

وی با اشاره به اینکه آمار دقیقی از خسارت وارد آمده هنوز بررسی نشده اما بررسی های اولیه نشان می دهد که سیل شامگاه امشب به عشایر کوچروی ییلاقات مشگین شهر خسارت هنگفتی را وارد کرده است.

وی با یادآوری اینکه این سیل در بخش مرکزی مشگین شهر، بخش قصابه و بخش مرادلو بیشترین خسارت را به جای گذاشته است بیان کرد: بر اثر جاری شدن این سیل متاسفانه در روستای چرچیلوی این شهرستان که در مسیر رودخانه است 6 خودرو دچار خسارت کلی شدند و چند راس احشام نیز طعمه سیلاب شدند که آمار دقیقی از این خسارت برآورد نشده است.

فرماندار شهرستان مشگین شهر همچنین اضافه کرد: در بخش مرکزی نیز تاسیسات زیربنایی و راه های مواصلاتی روستای میرک آسیب های جدی دیده است.

رحیمی زاد با اشاره به اینکه در بخش لاهرود باغات و تاکستان ها خسارت عمده ای دیده اند گفت: در بخش قصابه نیز خسارات هنگفتی به احشام و چادرهای عشایر وارد شده که آمار دقیق این خسارت اعلام خواهد شد.

وی از آماده باش کامل نیروهای امدادی و گروه ها و اکیپ های هلال احمر برای امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی سیلاب در مناطق شهری و روستایی مشگین شهر خبر داد و افزود: در حال حاضر برخی از این اکیپ ها در مناطق سیل زده حاضر شده اند.

فرماندار مشگین شهر گفت: جمع بندی نهایی از سیل دوشنبه شب فردا اعلام می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین