کد خبر: ۴۷۸۴۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸

بررسی ابعاد مختلف تخلف پرسپولیس و طارمی در کمیته اخلاق

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بررسی پرونده جنجالی جدایی طارمی از ریزه اسپور ترکیه و انتقال به پرسپولیس را آغاز کرده و در گام نخست مهدی طارمی روز سه‌شنبه در جلسه حاضر خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز : پس از محرومیت چهار ماهه مهدی طارمی از حضور در میادین و محرومیت پرسپولیس از حضور در دو پنجره فصل نقل و انتقالات به خاطر جدایی غیرقانونی مهاجم این تیم از ریزه اسپور ترکیه که در ادامه ابعاد مختلفی از تخلف پرسپولیس و این بازیکن مشخص شد کمیته اخلاق برای بررسی این موضوع وارد عمل شده است.

به گزارش ایسنا، در گام نخست مهدی طارمی به عنوان کسی که در متن این پرونده است به این کمیته فرا خوانده شده و او روز سه‌شنبه باید در جلسه با اعضای این کمیته حاضر شود.

بررسی این پرونده تنها مربوط به مهدی طارمی نیست و اشخاص دیگری که در این انتقال غیرقانونی نقش داشتند به کمیته اخلاق فرا خوانده خواهند شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
0
0
تا وقتی پول مفت بیت المال به این باشگاها تزریق میشه برای بستن قرارداهای میلیاردی. نتیجه ای جز این نخواهد داشت. باشگاه داری باید حرفه ای شود. چند سال پیش اقای هدایتی تیم استیل اذین رو خرید و یکسال حضور داشت در لیگ برتر. دید براش نمیصرفه جمعش کرد رفت. چون پول خودش بود و دید ضرر کرده، ادامه نداد.
همه باشگاهای دیگر هم باید اینطوری باشند. مگر اینکه بخواهید با پول بیت المال جیب بعضیها رو پر کنید که بحث دیگه ای هستش.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین