کد خبر: ۴۷۸۵۱۰
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱

هشدار نسبت به جاری شدن سیل و رعد و برق در اردبیل

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل گفت: ما در قالب اطلاعیه‌ای به ساکنان مناطق مختلف استان هشدار لازم مبنی بر بارش شدید باران و جاری شدن احتمالی سیل، رگبار و رعد و برق را داده ایم.
آفتاب‌‌نیوز :
مسعود امامی یگانه اظهار کرد: با توجه به اینکه طی دو روز آینده بارش باران در مناطق شمالی و مرکزی استان پیش بینی شده ما از هموطنان خواسته ایم تا از نزدیک شدن به مناطق سیل خیز پرهیز کرده و از رفتن به کنار رودخانه ها و میسرهای جاری منابع آب پرهیز کنند.

وی با اشاره به کاهش 10 درجه ای دما و وزش بادهای شدید همراه با بارندگی و رگبار و رعد و برق و تگرگ در مناطق مختلف بیان کرد: احتمال آبگرفتگی معابر عمومی دور از انتظار نیست و در دامنه کوه ها و ارتفاعات و مناطق کوهستانی احتمال وقوع صاعقه وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل از آماده باش نیروهای امدادرسان خبر داد و افزود: اکیپ های امدادرسان در مناطق مختلف حضور دارند تا در صورت وقوع حوادث ناگوار عملیات امدادرسانی را انجام دهند.

به گزارش ایسنا، امامی یگانه در مورد برآورد دقیق خسارت سیل اخیر مشگین شهر تصریح کرد: کارشناسان مدیریت بحران برآورد نهایی را انجام داده و در یک جمع بندی میزان خسارت وارده را به بخش های مختلف احصاء می کنند تا از طریق مرکز جبران خسارت ها را پیگیری کنیم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین