کد خبر: ۴۷۸۵۵۳
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۳

بازدید آزمون از اردوی تیم ملی ووشو+عکس

ملی‌پوش فوتبال ایران با حضور در اردوی تیم ملی ووشو گفت: ووشو از رشته‌های پر مدال است و وظیفه دانستم در این اردو حاضر شوم.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار آزمون چهارشنبه شب در جمع ملی پوشان ایران در کازان حاضر شد و ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی ووشو در رقابت‌های جهانی گفت: بسیار خوشحالم که در جمع ملی پوشان ووشوی ایران هستم و وظیفه‌ام بود که در این جمع دوست داشتنی حضور یابم.

وی افزود: ووشو از رشته‌های مدال‌آور ایران در مسابقات  بین‌المللی است و زمانی که متوجه حضور تیم ایران در شهر کازان شدم در جمع این قهرمانان حضور یافتم. آروز می‌کنم تا دست پر به ایران بازگردید و البته اطمینان دارم که مدال‌های خوبی را هم برای ورزش ایران به ارمغان می آورید.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: ورزش‌هایی که موجب شادی مردم ایران می‌شوند برایم ارزش زیادی دارند که ووشو نیز از همین رشته‌ها است.

به گزارش ایسنا، تیم ملی ووشوی ایران به منظور حضور در رقابت‌های ووشوی قهرمانی جهان راهی روسیه شده است. همچنین آخرین مرحله اردوی تیم ملی ووشو به منظوری آماده‌سازی نهایی ملی‌پوش در شهر میزبان این رقابت‌ها(کازان) پیگیری می‌شود.

این مسابقات از هفتم مهر آغاز شده و تا یازدهم مهرماه ادامه خواهد داشت. تیم ملی ایران نیز در دو بخش ساندا و تالوی، مردان و زنان به مصاف حریفان خواهد رفت.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین