کد خبر: ۴۷۸۷۶۷
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹

آمار فروش فیلم اعلام شد/تعطیلی پنج روزه سینماها از امشب

آخرین آمار فروش فیلم‌ها در حالی توسط پخش‌کنندگان اعلام شد که طرح نیم‌بها شدن بلیت‌های سینما که تا پایان هفته دفاع مقدس ادامه داشت، پایان یافت و سینماها به‌مناسبت تاسوعا و عاشورا (هشتم و نهم مهرماه)، از ساعت ۱۷ امروز (هفتم مهرماه) تعطیل می‌شوند و ۱۲ مهرماه فعالیت خود را از سر می‌گیرند.
آفتاب‌‌نیوز :
مدیر فروش و آمارگیری دفتر فیلمیران در گفت‌وگو با ایسنا، آمار فروش فیلم سینمایی «تابستان داغ» ساخته ابراهیم ایرج‌زاد را با پنج هفته اکران و در اختیار داشتن ۵۵ سالن سینمایی، در مجموع یک‌میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان و به تفکیک ۸۵۰ میلیون تومان در تهران و ۴۷۰ میلیون تومان در شهرستان‌ها اعلام کرد.

همچنین فیلم سینمایی «سارا و آیدا» به کارگردانی مازیار میری با در اختیار داشتن ۴۰ سالن سینمایی در هشت هفته اکران در مجموع شش‌میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان فروش داشته و از این مقدار، پنج‌میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان در تهران و یک‌میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان حاصل فروش در شهرستان‌ها بوده است.

فیلم سینمایی «رگ‌ خواب» ساخته حمید نعمت‌الله با اکران در ۲۰ سالن سینمایی و بعد از گذشت ۱۵ هفته، در مجموع پنج‌میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان فروش داشته و به تفکیک سه‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در تهران و دومیلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در شهرستان‌ها فروخته است.

همچنین در آخرین آماری که از فروش فیلم سینمایی «ساعت ۵ عصر» ساخته مهران مدیری اعلام شده، این فیلم در مجموع با ۱۲ هفته اکران و در اختیار داشتن ۲۵ سالن سینمایی، ۹ میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان فروش داشته است و به تفکیک پنج‌میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان حاصل فروش این فیلم سینمایی در تهران و چهارمیلیارد و ۵۰ میلیون تومان حاصل فروش در شهرستان‌ها بوده است.

احمد مختاری ـ مدیر پخش هدایت فیلم ـ آمار فروش فیلم سینمایی «ملی و راه‌های نرفته‌اش» ساخته تهمینه میلانی را با اکران در ۲۸ سالن سینمایی در تهران ۶۰۰ میلیون تومان و با در اختیار داشتن ۱۵ سالن سینمایی در شهرستان‌ها ۱۳۰ میلیون تومان اعلام کرد که در مجموع، در مدت ۱۷ روز نمایش، ۷۳۰  میلیون تومان فروش داشته است.

همچنین فیلم سینمایی «نگار» به کارگردانی رامبد جوان با در اختیار داشتن ۲۸ سالن سینمایی در تهران و ۴۵ سالن در شهرستان‌ها تا کنون به تفکیک یک‌میلیارد و ۲۳۷  میلیون تومان در تهران و ۵۹۷ میلیون تومان در شهرستان‌ها فروش داشته است و در مجموع، بعد از گذشت ۲۴ روز از آغاز اکرانش به رقم فروش یک‌میلیارد و ۸۳۴ میلیون تومان رسیده است.

آمار فروش فیلم سینمایی «زادبوم» ساخته ابوالحسن داوودی نیز مانند هفته‌های گذشته بنا به درخواست سازندگان این فیلم اعلام نشد.

داریوش بابائیان ـ مدیر پخش شکوفا فیلم ـ آمار فروش فیلم سینمایی «من و شارمین» ساخته بیژن شیرمرز را با در اختیار داشتن ۲۸ سالن سینمایی در تهران و ۱۷ سالن در شهرستان و بعد از گذشت سه هفته از شروع اکرانش در مجموع ۸۳۵ میلیون تومان اعلام کرد که از این مقدار ۱۴۵ میلیون تومان حاصل فروش در شهرستان‌ها بوده است.

غلامرضا فرجی ـ مدیر پخش حوزه هنری ـ آمار فروش فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» ساخته محمدرضا خردمندان را با در اختیار داشتن شش سالن سینمایی در تهران و ۱۰ سالن سینمایی در شهرستان‌ها و بعد از گذشت ۹ هفته اکران، یک‌میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین