کد خبر: ۴۷۹۱۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۷

ماجرای سامان قدوس و بی‌معرفتی فدراسیونی‌ها

فدراسیون هیچ واکنشی نسبت به ماجرای سامان قدوس نشان نداد.
آفتاب‌‌نیوز : فدراسیون هیچ واکنشی نسبت به ماجرای سامان قدوس نشان نداد.

به گزارش خبرآنلاین؛ چند روز پیش،سامان قدوس ستاره لیگ فوتبال سوئد با انتخابی ارزشمند، تیم ملی فوتبال ایران را برای ادامه فوتبال ملی خود انتخاب کرد.

قدوس که از پدر و مادری ایرانی در سوئد به دنیا آمده بود، به اردوی قبلی تیم ملی دعوت شده بود اما به تازگی در لیست تیم ملی سوئد هم قرار گرفت و به این تیم هم دعوت شد.

او با توجه به دو تابعیتی بودنش می توانست یکی از دو کشور ایران یا سوئد را برای فوتبال ملی اش انتخاب کند و در حالی که پیشنهاد سوئدی ها کاملا هم جدی بود، قدوس در اقدامی تحسین برانگیز ایران را به عنوان تیم ملی خود انتخاب کرد. انتخابی که در فضای مجازی و بین هواداران فوتبال ایران بازخورد مثبتی داشت اما بازهم جای خالی مسئولین و فدراسیون نشین ها به وضوح در این قضیه دیده می شد.

مسئولان رده بالای فدراسیون بدون توجه به حساسیت و اهمیت این انتخاب، هیچ تقدیری از سامان به عمل نیاوردند و حتی پیام دلگرم کننده و حمایتی ای خطاب به او صادر نکردند.

البته این رویه فدراسیون چندان هم ناآشنا نیست زیرا خداحافظی ملی پوشان با سابقه هم معمولا با هیچ تقدیر و پیامی از جانب فدراسیون مواجه نمی شود و به نظر می آید این کج سلیقگی ها در فدراسیون فوتبال امری طبیعی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
طاهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
0
0
سامان جان خوش آمدی، از این مسئولین فدراسیون دلگیر نشو اینا همینجورین..
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین