کد خبر: ۴۷۹۳۲۱
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷
در ارزیابی شهریور ماه سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران:

سراتو سایپا همچنان 4 ستاره کیفی را کسب کرده است

بر اساس جدول اعلامی از سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در شهریور ماه امسال، محصول سراتو سایپا در رده قیمتی 75 الی 100 میلیون تومان با کسب 4 ستاره کیفی به عنوان محصول با کیفیت گروه خودرو سازی سایپا معرفی شد.
آفتاب‌‌نیوز :
براساس این گزارش در جدول سطوح کیفی خودروهای گروه سبک در بخش سواری‌، کیا سراتوی سایپا در رده خودروهای بین ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان، رنوساندرو و پارس‌تندر از محصولات شرکت پارس‌خودرو از گروه خودروسازی سایپا در بین خودروهای ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان، مانند ماه قبل ۴ ستاره کیفی را اخذ کردند.

این گزارش می افزاید: در بخش خودروهای گروه سنگین نیز کشنده  ولوو500FH از محصولات شرکت سایپادیزل توانست همچون ماه های گذشته 4 ستاره کیفیت را از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران کسب کند.

  به گزارش سایپا نیوز؛ بعد از چهارستاره‌های جدول مقایسه سطوح کیفی خودروهای تولید داخل، تندر ۹۰ پارس‌خودرو و آریو تولید شرکت بن‌رو از گروه خودروسازی سایپا در بین خودروهای ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومانی، برلیانس 330H تولید پارس‌خودرو و چانگان CS35 تولید سایپاسیتروئن در بین خودروهای ۵۰ تا ۷۰ میلیون تومانی، از جمله خودروهای تولید داخل هستند که در بازرسی‌های انجام شده، موفق به دریافت ۳ ستاره کیفیت شده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین