کد خبر: ۴۷۹۷۰۸
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸

شفر نیامده جنجال به پا کرد!

پیشکسوت استقلال گفت: وینفرد شفر هنوز وارد تهران نشده که می بینیم بهانه‌ها را شروع کرده‌اند و کاملا مشخص است که نمی‌خواهند استقلال موفق باشد.
آفتاب‌‌نیوز : پیشکسوت استقلال گفت: وینفرد شفر هنوز وارد تهران نشده که می بینیم بهانه‌ها را شروع کرده‌اند و کاملا مشخص است که نمی‌خواهند استقلال موفق باشد.

به گزارش پارس نیوز، ایوب اصغرخانیدر خصوص انتخاب وینفرد شفر بعنوان سرمربی استقلال اظهار داشت: او مربی‌ای است که سالها در بوندسلیگا کار کرده و از تجربه بالایی برخوردار است. این مسلم است که همه دلشان می‌خواهد بهترین مربی دنیا را برای تیم‌شان بیاورند، اما باید ساز و کار جذب بهترین مربی ایجاد شود. شاید شفر یک مربی درجه یک جهانی نباشد که قطعا هم نیست چون اگر بود نه در ایران، حتی در خاور میانه هم کار نمی‌کرد. اما چنین مربی‌ای می‌تواند در این شرایط برای استقلال مفید باشد.

پیشکسوت استقلال بیان داشت: من در زمان سرمربیگری پرویز مظلومی حامی او بودم و می‌گفتم نباید مربی را عوض کرد. در زمان منصوریان هم گفتم باید از منصوریان حمایت شود چون به طور کلی با ثبات موافقم نه با تغییرات. الان هم می‌گویم اگر قرار بود مربی ایرانی برای این تیم بیاورند خود منصوریان از همه بهتر بود.

وی افزود: حالا که شفر حکم هدایت این تیم را گرفته باید دست از تخریب و انتقادهای بیهوده برداشت و آنهایی که ادعای استقلالی بودن دارند از او و تیم حمایت کنند. شفر هنوز وارد تهران نشده که من می‌بینم برخی بهانه‌های بنی اسراییلی را شروع کرده‌اند. کاملا مشخص است آنها نمی‌خواهند این تیم موفق باشد و به جای شفر هر فرد دیگری هم سرمربی می‌شد بهانه‌های آنها تمام نمی‌شد.

هافبک پیشین آبی پوشان ادامه داد: استقلال در زمان مظلومی و منصوریان به یک مسیر جوانگرایی افتاده بود و بازیکنان جوان زیادی در این تیم چهره شدند که خیلی از آنها محصول آکادمی باشگاه بودند. امیدوارم شفر هم مثل منصوریان و مظلومی به جوانان اعتماد کند که البته به نظر می‌رسد چنین هم باشد.

اصغرخانی افزود: نباید از شفر، رضا افتخاری مدیرعامل استقلال و سایر ارکان باشگاه تا پایان فصل انتقاد کرد و باید بستر مناسبی برای کار کرن آنها فراهم کرد و در پایان فصل پرونده آنها را قضاوت کرد نه این که با نقدهای تخریبی از همین الان عرصه را برای این مربی تازه وارد تنگ کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین