کد خبر: ۴۷۹۹۸۹
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵

انتقاد کارگردان هالیوودی از «ترامپ»

«جود آپاتاو» ـ کارگردان، تهیه‌کننده و کمدین آمریکایی ـ درباره وضعیت ریاست جمهوری «دونالد ترامپ» گفت: به نظر من اوضاع دارد بدتر و بدتر می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
«ورایتی» نوشت: «جود آپاتاو» بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده هالیوودی و برنده جوایز «امی» و انجمن فیلم آمریکا، در جدیدترین اظهار نظر خود گفت که امیدی به بهبود اوضاع کشورداری «دونالد ترامپ» ندارد.

«آپاتاو» در انتقاد از رئیس جمهور کنونی آمریکا گفت: فکر می‌کنم برایمان روشن شده که انسان‌ها می‌توانند چقدر وحشتناک باشند. و به نظر من ما از طریق شبکه‌های اجتماعی، غرایز بدترین آدم‌ها را شدت بخشیده‌ایم. از دید من، این جعبه پاندورا (اشاره به یکی از داستان‌های اساطیر یونان که استعاره‌ای از فجایع غیرقابل جبران است) است که بدتر و بدتر می‌شود.

به گزارش ایسنا، او ادامه داد: در داستان‌پردازی، تو همیشه می‌خواهی با کسی شروع کنی و ببینی آیا می‌شود از او درسی گرفت. بنابراین، تو می‌خواهی شخصیت‌ها نقص داشته باشند، هرچه بیشتر بهتر. به نظرم مساله «ترامپ» این است که او هر چه بیشتر و بیشتر در گودال جنون فرو می‌رود. این هیچ نشانه‌ای از یاد گرفتن چطور برخورد کردن به عنوان یک رئیس جمهور را در او نشان نمی‌دهد.

«آپاتاو» سپس به رفتار «ترامپ» در سفر پرحاشیه‌اش به پرتوریکو و پرتاب کردن دستمال توالت بین سیل‌زدگان اشاره کرد و گفت: چه در سر او می‌گذرد؟ او شبیه به آدمی است که در یک کازینو کار می‌کند. هیچ چیز یاد نمی‌گیرد. این رفتارها باعث ترس جمعیت زیادی می‌شود که نگران تحریک شدن رهبر کره شمالی هستند.  


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین