کد خبر: ۴۸۰۰۳۷
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳

برف برق بخش بلده شهرستان نور راقطع کرد

معاون فرماندار نور و سرپرست بخشداری بلده از قطع برق بخش بلده به دلیل بارش برف و قطع درختان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سعید یزدانی روز پنجشنبه به ایرنا گفت : از صحب امروز به دلیل بارش شدید برف و همچنین شکستگی درختان، شبکه های برق رسانی بخش بلده از دو راهی دوآب قطع شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر برق تمامی نقاط این بخش قطع است و هفت اکیپ تیم های امدادی اداره برق در این بخش مشغول فعالیت برای وصل کردن دوباره برق بخش بلده هستند.

سرپرست بخشداری بلده نور اظهار امیدواری کرد که ظرف چند ساعت آینده برق ساکنان این مناطق با تلاش اکیپ های امدادی اداره برق وصل شود.

وی افزود: با تلاش تیم های راهداری از شب گذشته تمامی راههای اصلی این بخش باز و تردد در حال انجام است.

مسعود رامی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نور نیز به ایرنا گفت: در حال حاضر تمامی راههای بخش بلده به جز گردنه لاوج باز است و تیم های راهداری درحال پاکسازی این گردنه از برف هستند که تا ظهر باز خواهد شد.

سرپرست اداره هواشناسی بلده هم به ایرنا گفت: هم اکنون ارتفاع برف در ارتفاعات این بخش به ویژه در منطقه بطاهرکلا به بیش از 40 سانتیمتر برف رسیده است.

مصطفی شعبانزاده افزود: در حال حاضر ارتفاع برف در شهر بلده بیش از 10 سانتیمتر و درجه حرارت صفر درجه سانتیگراد است.

وی خاطر نشان کرد: بارش برف تا امشب ادامه خواهد داشت و به تدریج شاهد کاهش بارش خواهیم بود که از فردا صبح نیز هوا نیمه ابری تا صاف می شود و دمای هوا هم بتدریج افزایش خواهد یافت .
بخش بلده شهرستان نور با وسعت یک هزار و 960 کیلومتر مربع با 46 روستا و جمعیتی بومی 7 هزار نفر و جمعیت شناور 50 هزار نفر بزرگترین بخش استان مازندران به لحاظ وسعت محسوب می شود. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین