کد خبر: ۴۸۰۲۶۹
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹

پیشتازی شاگردان پنام تاش در پایان هفته پنجم

تبم واترپلوی سایپا با کسب پیروزی در هفته پنجم لیگ برتر واترپلو همچنان در صدر جدول رقابت‌ها پیشتازی می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا، از عصر امروز (جمعه، ۱۴ مهر) هفته پنجم لیگ برتر واترپلو پیگیری شد. در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر واترپلو که با برگزاری سه دیدار پیگیری شد تیم سایپا همچنان با کسب پیروزی در صدر جدول این رقابت‌ها به پیشتازی خود ادامه می‌دهد.

در نخستین دیدار این هفته، تیم‌های گچساران و تیم نماینده اصفهان با میزبانی شهر گچساران در مقابل هم به آب زدند. این دیدار از ساعت ۱۵:۰۰ برگزار شد و میزبان موفق شد با نتیجه ۱۵ بر ۵ نماینده اصفهان را از پیش رو بردارد و ۲ امتیاز این دیدار را از آن خود کند.

اما در ادامه دیدارهای هفته پنجم لیگ‌برتر واترپلوی ایران از ساعت ۱۵:۰۰ دو تیم پایتخت نشین سایپا و نیروی زمینی ارتش در مقابل هم به آب زدند. در پایان این دیدار تیم مدعی سایپا که تا کنون تمام امتیازات فصل جدید را با هدایت و سرمربیگری مهدی پنام‌تاش کسب کرده است، با نتیجه ۱۲ بر ۱۰ در مقابل نزاجا به برتری رسید.

اما در آخرین دیدار این هفته از ساعت ۱۶:۰۰ تیم‌های نفت امیدیه و نوفلاح در مقابل هم صف آرایی کردند. در این دیدار که به میزبانی شهر امیدیه برگزار شد تیم میزبان موفق شد پیروزی خانگی دیگری را کسب کند و با نتیجه ۱۶ بر ۶ نوفلاح را شکست دهد.

تیم دانشگاه آزاد نیز در این هفته با قرعه استراحت بازی نکرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین