کد خبر: ۴۸۰۳۸۰
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴

جزئیات فوت دانشجوی پزشکی در دانشگاه شهرکرد/ علت فوت: ایست قلبی

دیشب در یکی از خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد یکی از دانشجویان دختر دچار ایست کامل قلبی شد که علی‌رغم اقدامات کامل احیا توسط اورژانس ١١٥ و انتقال بیمار به بیمارستان، نتیجه احیا موفقیت‌آمیز نبوده و وی فوت کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد؛ در اطلاعیه‌ای علت فوت دانشجوی پزشکی در خوابگاه بهارستان را ایست قلبی عنوان کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

شامگاه دیشب در یکی از خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد یکی از دانشجویان دختر دچار ارست کامل قلبی، تنفسی گردید که علی‌رغم اقدامات کامل احیا توسط اورژانس ١١٥ و نیز انتقال بیمار به بیمارستان ایت الله کاشانی متاسفانه نتیجه احیا موفقیت‌آمیز نبوده و ایشان فوت کردند.

مراتب از همان دقایق اولیه به اطلاع مسئولین دانشگاه رسانده‌شد و ریاست دانشگاه به همراه تعدادی از معاونین و مسئول حراست و بازرسی دانشگاه در بیمارستان و همچنین در محل وقوع حادثه حضور یافتند و از نزدیک در جریان چگونگی وقوع حادثه قرار گرفته و اعلام همدردی با دانشجویان نمودند و تأکید مؤکد به بررسی کلیه ابعاد حادثه تا مشخص شدن نتیجه قطعی داشتند.

بدیهی است بعد از قطعی شدن و اعلام علت مسئله از طرف مراجع ذیصلاح از طریق روابط عمومی دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

این درحالی است که دانشجویان این خوابگاه با فعالیت گسترده در فضای مجازی تاکید کرده‌اند که علت فوت وی گازگرفتگی بوده و سایر دلایل مطرح شده نظیر سکته یا خودکشی، توجیهی از سوی مسئولین دانشگاه است. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین