کد خبر: ۴۸۰۵۱۸
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰

توضیحات جدید درباره سهام عدالت

پوری حسینی در برنامه گفتگوی 18:30 شبکه خبر اظهار کرد: تا به امروز حدود 15 درصد یعنی بیش از 500 میلیارد تومان ازمجموع 3400 میلیارد تومان سود مصوب سهام عدالت به حساب سازمان خصوصی سازی واریز شده است، این درحالی است که اعلام شد که تا پایان شهریورماه واریز سود سهام عدالت در یک مرحله آغاز خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز : رییس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه طی یک ماه گذشته بدلیل بعضی مشکلات فنی ، واریز سود در مرحله اول به تعویق افتادگفت: در چند روز آینده واریز مرحله اول سود آغاز خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پوری حسینی در برنامه گفتگوی 18:30 شبکه خبر اظهار کرد: تا به امروز حدود 15 درصد یعنی بیش از 500 میلیارد تومان ازمجموع 3400 میلیارد تومان سود مصوب سهام عدالت به حساب سازمان خصوصی سازی واریز شده است، این درحالی است که اعلام شد که تا پایان شهریورماه واریز سود سهام عدالت در یک مرحله آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه در طی یک ماه گذشته بدلیل بعضی مشکلات فنی ، واریز سود در مرحله اول کمی به تعویق افتاده است عنوان کرد: می توان این قول را به مردم داد که در چند روز آینده واریز مرحله اول سود آغاز خواهد شد.

پوری حسینی عنوان کرد: از ابتدای طرح واگذاری سهام عدالت قرار برآن بود که پول این سهام درطی 10 سال یا با سود خود این سهام و یا با آورده مشمولان بازپرداخت شود که اکنون با پایان یافتن مهلت قانونی 10 ساله ، سود این سهام تنها 50 درصد از قیمت آن را پوشش خواهد داد، چرا که دولت این سهام را مجانی به مشمولان نداد و آن را بصورت قسطی فروخت.

وی عنوان کرد: از ابتدای طرح واگذاری سهام عدالت، در هیچ موقعی قرار برآن نبود که سهام عدالت، رایگان در اختیار مردم قرار گیرد و قرار بود که مقداری از یک میلیون تومان قیمت سهام از محل سودش وصول شود و باقی مانده قیمت سهم از مشمول دریافت شود تا مشمولان بطور کامل صاحب سهام عدالت خود شوند، این درحالی است که درصورت نپرداختن باقی مانده قیمت این سهم از طرف مشمول بخشی از سهم که از طریق سود سهام قیمت آن به دولت پرداخت شده سهم مشول شده و باقی آن به دولت باز می گردد.

این مقام مسئول اظهار داشت:تا زمانیکه نتوانیم عین سهام را به مردم بدهیم وظیفه داریم منافع آن را به دست آنها برسانیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین